Gå til innhold

Måtte bare inn litt her i dag..


catine

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Nå er jeg tilbake tenker jeg. Det er så trist å lese om dere som ikke lykkes- jeg vet hvordan det er og det er helt helt helt forferdelig. Selv har vi hatt 2 mislykkede icsi. Den første gangen gikk det greit og jeg var "klar" til å begynne på neste forsøk allerede dagen etter. Men etter det andre mislykkede så gikk jeg helt "ned i kjelleren", og stengte meg inne en god stund- klarte ikke å snakke med noen. Jeg klarer ennå ikke å tenke helt positivt, men håper at det bedrer seg frem mot sprøytestart som er om drøye 2 uker.

Det er bare så utrolig fint å ha denne siden å "lufte" følelsene på når alt er trist:)

Jeg vil ønske alle som ruger lykke til i massevis. Jeg håper at dere- blant annet Smilet og ivf- som holder til i Haugesund snart kan skrive at dere har lykkes- da blir jeg så glad og kanskje mer optimistisk siden jeg også holder til i Haugesund.

 

Lykke til alle sammen! og jeg gleder meg til å være "fast inventar" her igjen etter over en måneds "fravær".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Og takk for at du skrev det du skrev. Det er "godt" å se at det ikke er bare jeg som har det slik.

Testet negativt etter 2. innsetting på onsdag. Det var ganske trist de første 2 dagene, men så følte jeg at dette skal jeg komme over og begynte å se framover. Bestemte meg også for at selv om jeg har en uke igjen av sykemeldingen skal jeg begynne på jobb igjen på mandag.

 

Så kom nesestyve'n: Som om noen bare knipset med fingrene så begynte jeg å gråte idag, og det tok flere timer før jeg klarte å stoppe. Dagen i dag har bare vært helt fryktelig, og jeg vet ikke om jeg kommer meg på jobb i morgen heller. Jeg ble plutselig helt knust. Det går bedre nå og jeg har verdens beste mann her til å trøste. Tror jeg skal på jobb i morgen likevel. Har et møte som jeg kan gjemme meg litt bort på, og det kan være godt å komme ut og tenke på noe annet.

 

Tusen takk for at jeg fikk luftet mine følelser, og masse lykke-ønskninger til deg. Måtte det være din tur nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Tine:)

 

Jo takk for det, håper vi alle 3 snart kan skrive JIPPI, den satt!!!!

Og alle de andre her inne og:)

Vi fortjener dette så inderlig!!!!

Så godt å høra at du er igang igjen:) Synes virkelig synd på deg som allerde har opplevd 2 nedturar.. Denne gang bare MÅ spira sitte!!!

 

Her går det i spraying, nærmer seg 3 uker no:)

Skal sprøyte i påsken:) Så bærer det av gårde til Hgsd. over påske:) Gleder meg til å være skikkelig i gang, om du skjønner:)

 

Vel Tine, vil få ønska deg riktig lykke til!!!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du ikke gir opp, vi er også i gang med 3. forsøk og håper på det beste. Går det galt igjen nå tror jeg det tar laaaang tid før jeg kommer meg ovenpå igjen :-(

 

Starter på spray i morgen og GLEDER meg til å være igang igjen-

 

LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...