Gå til innhold

Mai: Hva slags klær....mange svar ønskes:o)


katty

Anbefalte innlegg

Skal babyen født i mai ha av ytterklær? Normalt sett er det vår i mai, men det ser vel heller dårlig ut i år.... Hva skal dere bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 15 mai, og har tenkt at fnugget skal reise hjem i body, bomullsgenser, bomullsbukse, bomullslue og sokker. Men, det er kanskje litt lite? Jeg aner ikke, er spent på hva andre svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte også noe sånt. Mamma holder på å strikke bomullssett, men plutselig ble vi så usikre. Vårt første barn ble født mitt på sommeren, så det var aldri noen tvil... Men mai...ja, det er vanskelig da. Håper vi får maaaange svar.

Jeg tror jeg kopierer innlegget over til skravlesiden og, kanskje flere svarer der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vel ikke så mye klær om man ha med et teppe?

- men hvilke størrelse? - eller hvor mye av de minste str.? - Varer jo ikke så lenge at man tenger dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bomull body og tynn bukse og dress som svigermor holder på å strikke, og så klart en liten lue og sokker. Ellers så legger vi over vogndyna eller et helseteppe alt etter været. det er vår plan for småtten som skal komme rundt 2 mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive, at vi har kjøpt 4 stk body i str 56 som vi skal ha de første dagene, regner med å få litt også kan vi heller kjøpe sparkebukser når vi vet hvilket kjønn det er. Ellers så tror jeg at vi vil bruke en tynn jakke, eller strikkejakke når vi er ute, men babyn vil jo alltid ligge inntulla i teppe og pledd

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

et lite tips er at det kan være kaldt i mai også og hm har slike søte klær du kan ha på de når dere skal hjem fra sykehuset.og de er veldig greie i bilen.er som en slik sparkepose som man bruker i sengen fora t de ikke skal sparke av seg dynen men bare her er det laget til et hull til bilbeltet slik at man kan bruke det i et bilsete.

er ikke kjempe tykt men tykt nok til at det holder barnet varmt på kjøreturen og ue av bilen i sete.som f.eks. når man skal ut av bilen og inn i en butikk eller på et senter.ganske praktisk.anbefales..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk lurt på det samme.. Har vurdert å kjøpe en sånn tynn dress i flis.. men plutselig kan det jo snu, og blir varmere.. Man vet jo aldri.. Har ingen tykke klær til nå, bortsett fra et sett i lammeull som svigermor strikker.. Vanskelig det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva...jeg tror jeg tar på body, sparkebukse, bomullsjakke+bukse, lue. Tuller babyen inn i et helseteppe og evt. dyne over. Skulle været snu og være kjempe kaldt, kan vi vel legge babyen i voksiposen. Synes dere det høres greit ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...