Gå til innhold

Phil and Teds - noen med erfaring?


Leia B

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en lettere sportsvogn til sønnen min på et og et halvt, og venter nr. 2 i november. Har noen erfaring med Phil and Teds? Den kan jo brukes som søskenvogn også, men det ser litt trangt ut for den som må sitte 'under' vognen. Og er sportsvogndelen stor nok til å sove i for en to-treåring? Vil nok bli brukt mest som trille, men søskenmuilgheten er god å ha. Noen andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har sett denne vognen demonstrert og har naa bestilt den. Siden jeg ikke har faatt den ennaa saa kan jeg ikke komme med saa mange kommentarer annet at jeg synes at den ser veldig praktisk ut. Mine barn er 2 mnd og 22 mnd og de var begge med og testet vognen i butikken.

 

Grunnen til at jeg valgte denne vognen er at den er lett aa trille samt at den ikke veier saa mye som andre tilsvarende triller. I byen der jeg bor kan jeg ikke ha "vogntog" (to seter etter hverandre) eller en med to seter ved siden av hverandre grunnet smale fortau. Jeg satser derfor paa at denne er letter aa trille. Dessuten ble vognen ganske kompakt sammenslaatt noe som er greit naar man bor i leilighet.

 

Her om dagen saa jeg en familie med denne vognen og der satt en 3-4 aar gammel jente nederst og hun satt helt fint. Ryggen i hoveddelen er ganske lang og det skulle ikke vaere noe problem for et stoerre barn aa sove der (ryggen kan slaaes helt ned).

 

Dersom du har en to aaring og en baby vil det stoerste barnet sitte oeverst. Denne delen kan ikke legges ned og barnet maa sitte og sove. Babyen ligger flatt under denne delen enten paa en madrass eller i en baerebag. Babyen kan se deg naar du triller.

 

Du kan lese en review her: http://strollers.baby-gaga.com/phil-and-teds-e3-explorer.php

 

Vi faar haape at den er saa fin som den beskrives som her.... Lykke til med vognvalget :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar!

Hvor har du bestilt fra, Thales mams? Jeg hører gjerne mer om vognen når du får prøvd den!

 

Jeg skal forøvrig til USA til sommeren og vurderer å kjøpe der. Noen som vet om det lønner seg å kjøpe i butikk der eller om det er bedre å bestille fra nett til en adresse i USA?? Tror prisene er en del lavere iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...