Gå til innhold

Da er jeg nok tilbake... desverre


Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Blør masse nå, så har nok mistet den lille (jeg som skrev innlegget "til dere som har mistet"... Håpet i det lengste, men blør masse friskt blod. Alt er trist, men skal nå kose meg med junior på 8 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist! Jeg føler med deg...huff da. Sender deg en varm klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... håper det ikke er det som skjer da, men skulle det være så galt så krysser jeg fingre for at du kommer deg fort ut herfra og inn på 1trimester igjenn..

Lykke til videre uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, og jeg som akkurat svarte deg på det andre innlegget!!!!

Men så fint at du har en liten "going" å kose deg med mens du er trist og lei.

Sender også en stor klem til deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre.. Håper du tar deg turen til legen, sånn at du får vite hva som faktisk har skjedd. Føler med deg nå..

Krysser fingrene for at det ordner seg for deg, lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle trøsteklemmer :o)

 

Mannen min har tatt et par fridager fra jobben, slik at jeg får litt "fri" fra junior på 8 mnd. Trenger litt tid for meg selv også... Tårene kommer ofte... Rakk bare å vite det en knapp uke, men vi hadde gledet oss så veldig. Håper det ikke tar så alt for lang tid før jeg blir gravid igjen - bestiller likså godt nye EL- og graviditetstester fra billigetester med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom for å gi deg en klem jeg.

 

Du er ei flott jente og som jeg sa til deg før idag... er det noen jeg mener fortjener dette.. så er det dere. Dere er noen flotte foreldre og jeg vet at dere snart får en blindpassasjer som er heldige som får dere som familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsteklem til deg-håper det går bra med deg,og at det ikke blir lenge å vente på en ny spire.C";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er jeg også igjen... Mistet den lille spiren i går, og blør som en sil. Triste greier dette. Ønsker deg lykke lykke til igjen!!! Er så kynisk i dag at jeg tenker at hvis jeg blir fort gravid igjen nå, så blir det barn på nyåret i stedet for i november. Må jo prøve å tenke så positivt man kan. Koser meg med gutten min på 4 1/2 så lenge!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist.... jeg håper du blir fort gravid igjen...

Sender deg trøsteklem jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk igjen... Skal til legen i ettermiddag, så får vi se hva han har å si, men nå er jeg ikke i tvil - har blødd masse i løpet av natten også...

 

Håper jeg kan bli gravid igjen fort... Noen som vet om det er lett eller vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei !

 

Det var jo trist å høre.....er du /var langt på vei ?

 

Du skriver at du har et barn på 8 mnd.Kom til å tenke på noe,ammer du enda ?

 

Har hørt at de som ammer og blir gravid har større sjangse for å ende i SA.Visst de skulle lykkes å beholde frem mot svangerskapets slutt,for de ofte barn som veier mye mindre.

 

Dette sier ihvertfall gyn og leger i Italia.Har slekt der og de har fortalt det.

 

Det er jo ikke særlig hyggelig.

 

Men svigermor ble gravid med sitt 3 barn,bare 1,5 mnd etter at andre mann var født.Men hun beholdt barnet,men han var liten ved fødsel.

 

Men gikk bra,han er min mann pr i dag:-)

 

Dessuten er det slett ikke sikkert at du har mistet,mange får slike blødninger....uten at de mister.Så her er det 2 muligheter !

 

xxx for deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig trist. Stakkar, unner ingen dette her.. Man håper jo i det lengste det er en annen forklaring, men det ser jo litt mørkt ut. Men to jeg kjenner har har hatt kraftige blødninger og det har vist seg at de har abortert en tvilling og de var fortsatt gravide. Skulle ønske det var en sånn forklaring for deg. Sender en stor trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ammer ikke fortsatt - etter 6 måneder skrek junior bare og vred seg bort... han var rett og slett ikke interessert lengre. Var ikke spesielt langt på vei - 5 uker. Blødningene er ganske kraftige nå, som første dag mens, med en god del smerter, så jeg er ikke i tvil. Skal som sagt til legen i ettermiddag, så får vi se hva han har å si... Regner med å ta en blodprøve og så en igjen om noen dager for å sjekke om hcg-nivået har gått ned eller opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Zoomer.

Vil bare si at jeg tenker masse på deg. Dere har det sikkert tungt nå. Godt at mannen din har fri noen dager så du får tatt godt vare på deg selv. Ønsker deg alt godt videre. Stor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg synes ikke det var vanskelig sist. Før førstemann hadde jeg øgså en spontanabort. Fikk mensen igjen en gang og så var jeg gravid! Håper det samme skjer nå :-) Det gjelder bare å ikke stresse. Nå sist hadde vi styrt litt i to tre måneder. Men så fant vi ut at vi ville vente litt så det ble barn over nyttår. Og da ble jeg gravid med en gang. Så før jeg mistet nå skulle jeg egentlig hatt i midten av november. Men nå får vi ta det over nyttår... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper du tar feil, blir spennede å høre etter at du har vært hos legen... har jo hørt om andre som har blødd uten å miste, krysser fingrene for deg og sender en stoooor trøsteklem...

 

P.s så flott at mannen din kunne ta litt fri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var leit Zoomer. Men, lykke til videre. Høres ut som om du har en flott mann og ikke minst - en liten pjokk fra før. Likeve - forstår at du er lei deg.

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...