Gå til innhold

Hurra!


kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

wow, positiv EL test idag, på dag 17..! Hadde begynt å gi opp jeg, har el senere enn jeg trodde... det var kjekt å finne ut ja. Så da har vi hatt oss en kosestund idag, prøver imorgen også så er den vel i boks tenker jeg ;-)

Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingre for at en liten spire fester seg iløpet av uka =)

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Kirsty2,,,

 

Hey hey,,, så det var lurt å ta el tester ja ;0) Ellers hadde du vel ikke trodd at det var el nå.. og kanskje bommet med kosen...

 

Krysser fingrene masse for deg! Har tro på denne måneden for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har ihvertfall bomma skikkelig andre måneder... :-) Ble jo gravid forrige syklus og, men da ble jeg det sikkert senere enn jeg trodde, etter at prøvinga sluttet ja... heldigvis hadde vi sex utenom prøve uka da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa=)

 

Eg fikk og positiv på dag 17;) Men eg trur ikke d sett ei spira den hær mnd. heller=( men men d e bære å stå på=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er bare å stå på :-) da vet jeg ihvertfall at jeg har EL... kansje på tide å tste mannen da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, spennende! Håper spira sitter og klorer seg godt fast denne gangen. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men eg har ikke nå tru at den va positiv egentli, før eg har så uregelmessi syklus så vart den positiv første dagen eg prøvd EL test åsså negativ nånn tima seinere... Så eg trur den lura meg..rætt å slætt.. men TR ska kom i mårra hvess den va rætt, så kem veit..kanskje e d ei spira;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk vilha3 :-)

pluggen: har ikke du hatt symptomer da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau...men dæm har lura meg før....=( så dæm stol eg ikke på.. E ikke svimmel længer men har bære fått meir ondt i lysken ætter kvært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...