Gå til innhold

¨når kommer TR etter p-pille slutt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Sluttet på p-pillene 26.februar. Hadde TR 28.feb. Ventet derfor mensen igjen nå 28.mars, har alltid hadd syklus på 28 dager. Har enda ikke fått, så tok graviditetstest 29. og 31.mars, men de var negativ. Hvor lenge kan det går før man får TR etter å sluttet på p-piller? Kan man bli gravid forde?

 

*Lurer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok veldig opp og ned hvor fort syklusen retter seg etter slutt, noen får mens rett etter og har den regelmessig mens hos andre kan den være ganske uregelmessig en stund.

Du kan jo bli gravid den dagen du får el igjenn, eller så vil du da få tr på besøk 14 dager etter..

Håpe det retter seg fort da =) Vet hvor vanskelig det er å prøve når syklusen varierer fra 14 til 28 dager noen sykluser med og uten el..

 

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg sluttet på pillen i oktober. Jeg hadde også syklus på 28 dager før. Men nå har syklusene vært på henholdsvis 7 uker, 5 uker og 6 uker! Kroppen kan bruke opp til 1 år før syklusene stabiliserer seg. Jeg syns mine sykluser er veldig irriterende! Vi skal begynne prøvingen neste måned, og det hadde vært greit med "normale" sykluser da ja.

 

Tror nok at du kan bli gravid selv om syklusene er lange, er bare litt vanskeligere å fastsette tid for eggløsning.

 

Skal dere starte prøvingen nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Vi skal prøve =) Huff..er utålmodig.. har bestilt masse el tester nå, så det er vel bare å begynne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også utålmodig. Bare å sette i gang nå ja :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. kjenner meg veldig godt igjen.. Jeg sluttet på p-plaster i desember og fikk mensen rett etter.. siden det har jeg ikke sett snurten av den.. Ikke akkurat oppløftende svar, men det er nok bare å smøre seg med tålmodighet!! Jeg har så lyst å få syklusen på rett spor igjen.. Så vi også kan begynne å prøve...

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på pillen i månedskiftet desember/januar etter endt brett og forberedte meg på å vente lenge, siden mange gjør det. Men 27 dager etter forrige pillemens kom tr, og de to neste gangen har jeg hatt 28 dagers sykluser. Enda jeg har gått på pillen i 6-7 år...fra og til..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg tok det over 70 dager før mensen kom tilbake etter pilleslutt. Tror det er veldif individuelt når det gjelder slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh.. godt å høre at det ikke bare er meg da!!

 

Jeg venter og venter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...