Gå til innhold

Når skifter man uke egentlig?


jente80_

Anbefalte innlegg

Klarer jo aldri å lære meg dette.... Første dag i siste mens var en søn, skifter jeg dag da? Men får ikke dette til å stemme med info på bim og babyverden? Viss første dag i siste mens var 19 feb. Kan noen fortelle meg hvor langt jeg er på vei?...... Har en datter fra før men da klarte jeg heller ikke å lære meg det..( Er ikke så dum ellers... tror jeg =) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis syklusen den er på ca. 28 dager, så er du 6+0 uker i dag. (Akkurat 6 uker i dag).

 

Neste gang du skifter uke er om 7 dager. =)

 

Håper jeg ga deg litt forståelse... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 5+0 på fredag. Og det var først på lørdag at jeg gikk inn i min 6. uke på bim.

 

Nå ble jeg litt i tvil. Jeg mener jeg skifter uke på fredag da. For det er da jeg skifter tall, på en måte. Fra 4+6 til 5+0.

 

går vel inn i neste uke på 5+1 da, og 6+1 osv. Eller er jeg helt på jorde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Da er du 5 + 5 idag.. to dager mindre enn 6+0

jeg hadde også 1 dag i siste mens 19 feb. og har 28 dagers syklus. jeg er 6+0 idag. Dvs du skifter uke på tirsdager.. til tirsdag er du 6+0 i uke 7 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt forvirret av denne tellingen, men slik har jeg forstått det:

På din side på BIM står det at du er i uke 6 når du har 5 fullgåtte uker bak deg, altså 5+0 til 5+6. Men, de skifter uke på x+1, altså dagen etter din ukeskift.... rart.

 

En annen ting er at i dag er jeg 7+1 og på min side står jeg fremdeles i uke 7, har altså ikke skiftet til uke 8 som jeg skulle. Det er sikkert en feil fra BIMs side, men det forvirrer bare mer. Skulle ønske min side sa at "i dag er du 7+1 og har xxx dager igjen til termin".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde siste mans en torsdag, men siden min syklus er på 27 dager skifter jeg uke på onsdager. Jeg er nå 9+5 på vei. Altså 9 fullgåtte uker og 5 dager inne i min 10. uke. Dvs at jeg her på BIM blir ønsket velkommen med at jeg nå er i min 10.uke, selv om jeg bare er 9 uker på vei. Forskjellen ligger i fullgåtte og påbegynte uker. Har du begynt på uke 10, sier de i uke 10 men du er ikke 10 uker på vei fordi.. Kan jo bli forvirra av mindre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...