Gå til innhold

April: Så sånn blir det med tenåring i huset...


vb-76

Anbefalte innlegg

Ikke bare nå vi har nattvåk, men og med tenåringer på fest. Det føltes nesten sånn for oss her i helga. Søstra til samboer var på besøk her. Hun er 25. Hun skulle ut på byen å møte noen kammerater. Avtalte at hun skulle komme med siste toget som gikk kl 01. Jeg ringte henne rett før midnatt for å si at samboer kunne hente henne på toget... men der var ingen søster... Vi ringte henne på mobilen og hun tok ikke den selvfølgelig. Men hun sendte melding ca 03 at hun skulle ta taxi. Kom hjem 04.30. Da sov vi!

 

Hun er jo voksen og kan gjøre akkurat som hun vil, så det er ikke det at vi skal bestemme over henne, men når vi hadde avtalt å hente henne så ble det litt ekkelt når hun ikke var der. i tilleg så er hun ikke kjent i det hele tatt her. Men vi vet jo hvor lett det er å glemme tid når man blir full og alt er bare moro. Jeg tenker jo veldig raskt det værste med en gang.

 

Gruer for tiden da Didrik skal ut å fly ja. eller kanskje han ikke skal få lov til det! Sitte hjemme med mamma og pappa helg etter helg til han runder 35. Ihvertfall skal gutten utstyres med GPS så vi vet hvor han befinner seg til enhver tid!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har helte tiden sakt det att siri skal bli på rommet sitt til hun er minst 30 år he he. Eller kanskje ikke. Man vokser vell med oppgaven som mor å lærer seg å slappe litt mere av håper jeg.

 

Jeg skjønner deg godt att man tenker det verste med en gang når noen ikke kommer til avtalt tid, selv om hun er 25 år som du sier er det jo greit å vite litt hvor hun er og slikt så lenge hun bor/ er hos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...