Gå til innhold

noen med termin 4 aug her?


Angela83 #superstolt mamma#

Anbefalte innlegg

hvordan er formen og kjenner dere masse liv? jeg er i topp form,har vært det hele tiden og babyen sparker vilt hver dag...skikkeli herlig følelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 4.aug og formen er stigende. Omsider:) Sliter litt med bekkenløsning, men begynt å gå til trening hos fysioteraput. Dette er mitt andre barn. En gutt inni magen min:) Nå har han begynt å lage masse liv.

Gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 4. august jeg også :) Masse sparking, og magen vokser. Nå ser jeg jo faktisk endelig gravid ut. Fin form, men blir fort trøtt og sliten. Jeg venter på den perioden der jeg skal få masse energi, men det ser ikke ut til at den kommer til meg denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også 4 august! Synes magen er veldig stor den ene dagen, for så å være nesten borte neste dag.. Det samme med energien. Har hatt en fin uke med oppussing av baby- og barnerom, men denne mandagen er jo helt pyton! Orker ingenting, vil bare ligge i senga, og det er jo litt vanskelig når det er så mye man skulle ha gjort. Og i tillegg har en treåring over seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

termin 5. august her:) ukene går da sakte men sikkert i riktig retning:) hadde det ikke vært for at jeg er mye plaget med bekkenløsning så hadde det her vært helt supert! kjempe mye liv i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 4.august. Jeg har kjent liv i 2-3 uker, men det varierer endel. Noen dager er hun stille og rolig for så virkelig å sparke i vei. Kommer faktisk akkurat fra 3D UL for 2.gang. På fredag gjemte hun seg vekk og vi fikk såvidt se nesen hennes, men utrolig god service: fikk komme tilbake i dag uten å betale. "Kast innpå cola og sjokolade før du kommer" og dermed ble det liv i leieren ;) Så nå sitter jeg her med bilder og film av nurket og gleder meg til å vise de kommende besteforeldrene.

Formen er forøvrig bra, litt vanskelig å konsentrere seg om jobb, så det passer veldig bra med 3 uker ferie fom onsdag. Miami - here we come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...