Gå til innhold

noen med termin 4 aug her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har også 4 august! Synes magen er veldig stor den ene dagen, for så å være nesten borte neste dag.. Det samme med energien. Har hatt en fin uke med oppussing av baby- og barnerom, men denne mandagen er jo helt pyton! Orker ingenting, vil bare ligge i senga, og det er jo litt vanskelig når det er så mye man skulle ha gjort. Og i tillegg har en treåring over seg!

Annonse

Jeg har også termin 4.august. Jeg har kjent liv i 2-3 uker, men det varierer endel. Noen dager er hun stille og rolig for så virkelig å sparke i vei. Kommer faktisk akkurat fra 3D UL for 2.gang. På fredag gjemte hun seg vekk og vi fikk såvidt se nesen hennes, men utrolig god service: fikk komme tilbake i dag uten å betale. "Kast innpå cola og sjokolade før du kommer" og dermed ble det liv i leieren ;) Så nå sitter jeg her med bilder og film av nurket og gleder meg til å vise de kommende besteforeldrene.

Formen er forøvrig bra, litt vanskelig å konsentrere seg om jobb, så det passer veldig bra med 3 uker ferie fom onsdag. Miami - here we come!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...