Gå til innhold

Trenger litt hjelp fra dere, vedr. EL og dette slimet......


lillegull80

Anbefalte innlegg

Jeg hadde mens for 2 uker siden (første dag i mens søndag for 14 dgr siden) og i sted da jeg skulle på do kjente jeg at det var noe som kom ut (akkurat som om jeg skulle fått mensen igjen) og da jeg tisset så hang det (sorry for disse detaljene...) en laaaang slim "greie" ned som var gul i farge og helt til å strekke (kjempelang). Det var helt rart. Er dette EL slim tror dere? Jeg testet med en EL test men hadde drukket masse og tisset for under en halvtime siden så kanskje den ikke funket...? Var iallefall negativ. Skal man ikke ha minst 2 timer siden man tisset sist før man tester? Jeg aner ikke hvilken syklus jeg har fordi forrige mens var min aller første etter at jeg fikk barn.

Er så veldig spent nå altså. Kan EL slim være gult i farge???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke helt sikker på det med el tester men syns det høres ut som el slim hvertfall =) Akkurat sånn mitt el slim pleier å være de gangene jeg har el..

 

Håpe noen vet litt mer en meg=)

Og det kan hende du må vente lenger før du tester siden det bare var en halv time..

 

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ut som el slim, mener å huske fra pernille siden at det kan ha farge. Du kan jo gå inn på den siden og lese litt der, husker ikke helt nettadressen din, men kanskje noen andre husker?

 

Uansett så er det sikkert bare å hoppe til køys, el kommer nok snart hvis den ikke alt er her :-) Prøv å ta en ny el test når det har gått noen timer siden du tisset sist og ikke har drukket så mye, da får du sikkert et mer korrekt svar.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går inn på snartgravid.com kan du se etter pernille info om el slim og livmor tappen.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar begge to :)

Har vært inne og lest på denne Pernille siden nå og jeg vet ikke helt om det var det jeg hadde. Men vet heller ikke hva det skulle være da. Det står at det skal være likt eggehvite men mitt var jo absolutt ikke klart men gult. Men det var jo kjempe langt og lett å strekke flere ganger så det stemmer jo... hmmm, merkelig dette her. Jeg får vel uansett hoppe til køys i kveld så får vi se :) Jeg har som jeg skrev ikke hatt EL og mens på "år og dag" så kanskje kroppen min begynner å komme i gjenge igjen. Ingenting hadde vært bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok variere fra person til person =)

Syns det kan være omtrent som eggehvite mens noen ganger er det mer farge på det.. får håpe det er el du har,så kom dere til sengs =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei curiosity

 

Det høres absolutt ut som el slim det du beskriver.. Og med tanke på el testen, så er det vel ikke ideelt å "nettopp" ha drukket og sånt.. Dessuten så kommer feks mitt el slim noen dager i forveien for selve eggløsningen så hvis du er som meg så er det ikke rart at testen ikke er positiv enda.. Jeg har el slim i 3-4 dager før selve el kommer. Dvs at jeg får positiv test på dag 3 med slim.. Og får el samme dagen som teststreken er sterkere enn kontroll streken.. Eller dagen etter positiv test hvis test streken er like sterk som kontroll streken...

 

Da har du noe å sammenligne mot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for kjempefin info!!! Det er jo til å bli sprø av dette her, så mange ting å passe på og forholde seg til..he-he :) :)

Ok, da skjønner jeg. Jeg får teste i morgen tidlig da kanskje. Og teste de neste dagene. Det som er så dumt er at jeg har alltid vært veldig tissetrengt, og drikker veldig mye av all mulig leskedrikk i løpet av en dag, noe som ikke gjør min løping på toalettet det spor bedre... :) Jeg klarer aldri å holde meg i mange timer før jeg må tisse.. Jeg får knipe igjen.. he-he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...