Gå til innhold

Tjukk,ja det er meg det!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Javel så er jeg vel det da,men bryr meg lite.Ikke bare fordi jeg er gravid,har hele mitt liv vært overvektig og er en av di få som ikke vil ned i vekt,jeg trives som jeg er.Ikke snakk om småteri heller,vært 40kilo over det andre vil at jeg skal veie bestandig.Skjønner at andre som veier eks antall kilo for mye vil ned i vekt,det er opp til hver enkelt.Det jeg vil fram til er: det er samfunnet som sier at du som er så tjukk sitter bare inne å spiser,di sier at tjukke folk ikke burde være på stranda,enda jeg syntes brunt fett er finere enn hvit,di som sier slank deg så og så mye.......det må jo være opp til hver enkelt.Jeg er av di få som trives så jeg fortsetter å være tjukk jeg,enkelt og greit.Må også si at jeg skjønner den biten med at det ikke er bra og være for stor pga hjertet osv,men pr i dag er jeg i fin form så jeg tar det der fra jeg

 

Er det noen andre som er fornøyde??????..............................................................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry at jeg spør......... men hvordan kan du være fornøyd med å være tjukk?? Jeg veit hva jeg snakker om da jeg har veid 120 kg. Ingen trodde jeg brydde meg om det heller, jeg var jo alltid blid og velstelt. Men fornøyd, nei det var jeg ikke..... så jeg bare spør........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være helt ærlig,så er jeg ganske fornøyd med å være slik jeg er nå.Hadde det ikke vært for andre sine holdninger,så tror jeg at jeg rett og slett ikke hadde hatt giddet å tenke på å slanke meg noe mer.men jeg er 20 kg overvektig og da må jeg jo selvsagt tenke på slanking 24/7,ellers reagere alle.Ei venninne av meg, som før var slank,sa at det var stor forskjell å gå i butikken å handle,nå etter at hun var blitt overvektig enn før.Nå så folk nedi handlkurven hennes hva hun handlet og hun regnet med at de tenkte sitt,når de så det lå en sjokolade der,eller en brus.Derfor trives ikke jeg som tykk,ellers har jeg det bra med kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære anonym,klart jeg kan svare deg på hvordan jeg kan være fornøyd som overvektig.du skrev at du alltid smilte og var velstelt,men fornøyd...nei aldri.der ligger forskjellen på oss.jeg går ikke rundt å smiler å later som.....di tjukke er jo alltid så blide....nei,ikke jeg.er jg sur så er jeg sur.velstelt er jeg,men det hadde jeg også vært som slank.selv om du aldri er/var glad eller fornøyd som overvektig.betyr ikke at ikke andre kan være det.tror mye har med sitt eget sjølbilde å gjøre,ikke selvtillit fordi det er noe alle kan få,ha,skaffe seg,men sjølbilde.jeg trives rett og slett med meg selv....enkelt og greit.tror du at jeg fortsatt juger????? javel det er mitt minste problem.......hvorfor???...fordi jeg har et godt sjølbilde.kunne ønske flere hadde det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...