Gå til innhold

OTH.... når kan jeg begynne å bruke den?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har nettop kjøpt en OTH vogn uten bag da, jenta her er 7 mnd, er hun for liten til å sitte i den?

Vi tenkte å ta den med på ferie i sommer, da er hun 9 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å bruke min da datteren min var rundt 3-4 mnd. Snakket med helsesøster og hun syntes det var helt i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vognen (uten bag) da han var ca 8 mnd. Den er ikke anbefalt for barn under 6 mnd pga at ryggen ikke kan legges flat. Veldig fornøyd med vognen!

 

Anbefaler storm/vind-trekket til Brio Race vognen også - det passer bra til OTH. Følger nemlig ikke med et slikt trekk, bare regntrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke uttale meg om OTH, men hadde trehjuling da barnet mitt var rundt den alderen opp til 1 år..

 

Problemet syntes jeg var at ungen satt så langt tilbakelent. Sittestillingen er litt "vippa tilbake". Det synes jeg det ser ut som den er på OTH også.. Videre hadde heller ikke vår trehjuling full liggestilling eller regulerbart fotbrett, noe som ikke passet barnet vårt. Sov ikke like godt da.

 

Men, nå når alderen er 20 mnd passer det utmerket med en slik vogn.. ;-)

 

Det er jo deilig at den er så lett da, men som sagt, jeg ville ikke hatt en slik vogn til barn under 1,5 år jeg, selv om barnet ikke tar skade av å sitte i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...