Gå til innhold

Annemor,svimå,Lenn og alle andre flotte damer


termin 18.10.08

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle sammen...

Har ikke vært på nett på en stund og jeg ser att det er flere som har vært borte noen dager..

Håper det går bra med dere damer??????

 

Jo vi har gått inn i en ny venteperiode, første forsøket gikk rett vest kan en da si,men håp,mot,og alt det andre positive er endelig tilbake...(Heldigvis) Har tenkt å ta av noen kilo nå frem til andre forsøket ( la på meg litt under hormon behandlinga å føler meg ikke vell) vet godt att kiloene kommer før eller senere uansett,men får andre ting å tenke på frem til uke 22 (begynnelsen av juni) som sagt skal ringe inn ny mens på mai og da starter jeg med progynova(tror det var riktig navn)

Og livet er så herlig nå,skuffelsen har fjernet seg og er kjempeoptimist..

Det er deilig vær i midt norge å,ser snøklokkene og påskeliljene titte frem og dette er desidert den beste årstiden!!!!!

 

Men nå vil jeg høre hvordan det går med dere damer??Trenger litt oppdatering skjønner dere...

Ha en strålende kveld damer...

 

Stoooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lise Merethe... :))

 

Jeg ruger nå for harde livet er dag 10 i dag... Å testet svak svak positiv i dag... :))

 

Skal ta ny test på tirsdag å håper den er sterkere da... :))

 

Godt å høre at du er ved godt mot å klar for å prøve igjen.... :))

 

Ønsker deg masse lykke til med det... :))

 

Ruge klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Da blir vi nesten likt i løypa.. Jeg mista i uke 5, og venter nå på mensen. Må ha den to ganger før jeg får nytt forsøk (Riksen)

 

Jeg bare nyter tida masse, og koser meg:)) Endelig kan jeg og orker alt jeg ikke fikk gjort under hormonkuren;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lise Merethe!

 

Det går stort sett greit med meg, men har vært skikkelig dårlig i dag... Sov først til halv tolv, og har ligget på sofaen i hele dag. Orket ikke å lage middag, for bare tanken gjorde meg kvalm.. Håper det er et godt tegn....

 

Fikk meg en liten støkk i går kveld, for det var bitte, bitte litt brun utflod(sorry for detaljen).. så nå sitter hvertfall angsten i meg... Har ikke sett noe til det i dag, heldigvis... Får bare smøre meg med tålmodighet til tirsdag, og ultralyd - ska bli godt å få se om alt er bra....

 

Ikke lenge til du er i gang igjen heller!!! Får satse på at det sitter neste gang!!! Hold meg oppdatert!! Stikker innom på tirsdag etter ul jeg også, med siste oppdatering!!

 

Ha en fortsatt fin kveld!!

 

Stooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann igjen...

 

takk for svar damer, skal ta det litt rolig denne uka(brukerne på jobb er på ski ferie) ville være med de til bjorli,men går ikke 100% så da ble jeg ikke prioritert(blir dyrt til kommunen) men det har egentlig ingenting å si akkurat nå da,for skal på en del møter og ta repetisjon på medisin...så ett innlegg på slitere her om dagen og jeg har muligens misforstått ang.antall forsøk,er ikke fryseforsøk ett forsøk??? dette er vell ett dumt spm.men for å være helt ærlig så trodde vi att 3 forsøk var uttak,insetting og 2 fryseforsøk,skjønner dere hva jeg mener?? jeg er vanvittig dårlig til å forklare ting å tang....men stemmer det vi tror da???

 

det er godt å høre att dere er ved godt mot damer,å håper att alt går bra fremover,krysser alle fingre for dere...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen:o)

Ja jeg har også blitt sjeldnere på siden. Egentlig ikke fodi jeg ikke har lyst, men fordi jeg er i jobb igjen+at sambo har en sønn på 13 som også må ha dataen innimellom:o)

Så da blir det naturlig å ta noen pauser....

 

Jeg snakka med St.Olav i dag. Skal inn til innsetting i uke 24. Blir "om 2 menser" hvis alt går som planlagt. Syntes først det var litt lenge, men hadde sånn bivirkninger av medisinene sist, at det blir sikkert greit å ha disse ukene på vent.

Dessuten skal jeg prøve å få skylt egglederne mine i mellomtiden. Mistenker at de/ en av de kan være tette. Har aldri fårr sjekket det. Så hvorfor ikke bare få unnagjort alle prøver og tester mens jeg venter på neste (og 3.)forsøk. Alle gode ting er 3.

 

Du vil ligge et par uker foran meg på neste forsøk, tenker jeg.

Vel vi får følges framover likevel!

Var forresten OK hun jeg snakket med på sykehuset i dag. Så i dag var jeg heldig. Ikke alle som er like greie.....

 

Ha en fin dag fortsatt:o)

 

Stooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei å hopp igjen....

 

Da har jeg kjørt gutten på korpsøving å tar en liten pause ved pc`n,deilig med ett 5 min...

 

trodde kanskje att du å skulle inn uke 22 Lenn,men det må vell klaffe med mens å da...

Kanskje greit at kroppen får en pause å,for det meste av syklus er blitt herjet med.....

 

Starter i 100% 24 april så da blir det ikke så mye pc liv på meg heller... får andre ting å tenke på da selvfølgelig+at tiden går myyyye fortere :))

stor klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Lise M.

Ville bare svare på dette med antall forsøk.

Ett forsøk er uttak+ innsetting + X antall fryseforsøk.

Dvs: får du 10 egg på frys, hører de til det forsøket du tok dem ut i. Så ett forsøk kan i praksis innebære mange forsøk!!

Jeg holder fortsatt på med mitt 1.forsøk. Har hatt ett "ordinært" forsøk og ett frys. De 4 eggene jeg har på frys hører til 1.forsøket:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...