Gå til innhold

gå vogn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir så frustrert når jeg ser barn som sitter oppi en sånn sak!! Det er ikke bra for et barn og bruke en slik. Får jo ikke utvikklet balansen, og går mye senere når den er i bruk. Er det mange som bruker gåvogn på sine barn? Dere burde virkelig ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hørt at det ikke er bra, men tror ikke det er noen stor krise.

 

Hadde selv gåstol når jeg var liten, og gikk når jeg var 91/2mnd. Kan vel også ha noe å gjøre med hvor aktive barn man har, og etter å ha fått barn selv er jeg blitt mindre kritisk og mer for det meste som i perioder kan gi litt fred og ro.

 

Det viktigste er vel å ikke bruke det for mye og samtidig la barnet få prøve seg litt på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erdet gåstol du snakker om??? gåvogn for meg er nemlig en vogn som rullersakte og som ikke tipper... som de lærer å gå med...

 

jeg vet det er veldig mye negativt om gåstol. vi har det ikke selv, men jeg tror at det har veldig med mengden den brukes da... tror ikke ca 15 min om dagen er så farlig jeg..

men jeg ville ikke ha det selv til mine barn. følte ikke vi hadde plass, og så ikke helt poenget med de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...