Gå til innhold

Føler meg gammel, tjukk og utslitt:-(


Aga:-)

Anbefalte innlegg

Herregud, det tar på å være gravid gitt.. Synes tiden snegler seg avsted, og at kroppen bare ikke orker å følge opp. Kan formelig se at rumpa siger og at sideflesket ruller seg på. Selvfølgelig vet jeg at det er naturlig å legge på seg når en er gravid, men det blir jo så tungt og slitsomt.

 

Dette er tredjemann for meg, og helt klart den siste... Det er fantastisk å kjenne at den lille sparker i magen, det er enda mer utrolig å tenke over at det vokser et annet liv inne i meg, og helt formidabelt er det at jeg skal få lov til å bli mamma igjen.

 

Dette er jeg takknemlig for, men det er jo ikke så rosenrødt i hverdagen bestandig heller. Sjuk mann som syter (omgangssyken er tydeligvis tilnærmet lik ebola), fire gutter i alderen 1 til 17 år som er nesten helt utrolig skiftende i humører alle mann, og en tyngende følelse av mangel på søvn som har vart i lang tid. I tillegg kommer litt høyt blodtrykk og en hodepine som ikke er grei..Uff, og så jeg som bare er i 22. uke.. Hvordan skal dette gå? I morgen er det jobb igjen, heldigvis. Da kan jeg hvert fall hente meg en kopp kaffi og låse døren til kontoret mitt i en stakket stund.

 

Dette ble kanskje dumt, men det er jo så godt å få det ut noen ganger. I kveld skal jeg legge meg tidlig (sier jeg hver kveld;-)), og i morgen går jeg inn i min 23. uke (hurra!!). Har sikkert et annet blikk på livet da.

 

Ønsker dere en riktig god søndagskveld, alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres jammen meg ut som du fortjener en helg alene på et hotell, med en deilig og god seng, og badekar som er bare ditt!!

Skjønner hvordan du føler deg når det gjelder kroppen hvertfall, er i min 22. uke jeg også, men akkurat å sette seg inn i alle de guttene og dems skiftende humør klarer jeg ikke. Så der skal jeg ikke uttale meg!!

 

Men jeg vil bare ønske deg en fortsatt god søndag!! Og ha en fin dag på jobben imorgen! (husk å lås døra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte egentlig å stikke av noen dager i påska, hjem til mine oreldre og bare sove.. Men så er det denne evinnelige dårlige samvittigheten da.

 

Jaja, det går vel bra med oss. Takk for gode svar, dere er jammen meg gode å ha når nøden er størst;-)

 

Når har du termin, Bamsemumsen?

(Nydelig nick;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...