Gå til innhold

persona el test


alim

Anbefalte innlegg

Har tatt persona el test. Var litt usikker på om den var positiv. Den streken som skulle være sterkest var like sterk eller litt sterkere. Neste dag/test var denne streken helt borte. Det var rart at den gikk fra å være så sterk til å være helt borte. Jeg har testen fire dager etter dette og streken er fortsatt borte. Har noen erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

 

Jeg brukte persona el tester da jeg skulle bli gravid sist, i 2004.

 

Det er normalt at streken blir borte eller blir veldig svak etter at eggløsningen har vært..

Det høres ut som du hadde positiv el test den ene dagen ja,,!!!! Håper du hadde sengekos da... :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret loise!

 

Er det sånn at denne streken blir borte hvis man ikke er gravid, men ved graviditet vil streken fortsette å slå ut som positiv el test?

 

Lurer på om jeg i teorien kan være gravid selv om testen ikke slår ut lenger. Eller om det er et tegn på at man ikke har blitt gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken blir borte igjen UANSETT rett etter eggløsningen. En evnt graviditet vil ikke slå ut på hverken el test eller graviditetstest før tidligst 9 dager etter eggløsningen..De fleste må vente 14 dager etter el eller lengre.....

SÅ bare slapp av nå og nyt starten på april,, så kommer resultatet av seg selv etterhvert,, enten som uteblitt mens, eller som mensen som kommer på besøk....

 

Vennlig hilsen Loise77 :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...