Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg, pliis?? Redd noe er galt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble så dårlig på fredag, brakk meg på tom mage tidlig p morgenen, og ble liggende langflat resten av helga. Ikke spydd noe mer, men idag søndag, er jeg oppegående igjen, men luften surkler rundt i hele systemet mitt, jeg eier ikke matlyst, greier ikke spise, det lille jeg spiser går rett gjennom kroppen. Er på do hvert 10 min, har hatt diare i hele dag. Kroppen vil tydeligvis kvitte seg med noe.., er nå redd jeg har hatt en missed abortion.. Kan dette være et av symptomene???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke dette høres ut som en missed abortion, jeg. Selv om jeg må innrømme at jeg vet lite om det. Husk at mye luft i magen er veldig vanlig når man er gravid, jeg har det selv. Aller verst var det i starten. Og oppkastsyke/diare går jo nå - syns "alle" rundt meg har det. Dersom du ikke har hatt blødninger eller sterke magesmerter så syns jeg du skal ta dette med ro. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen, tusen takk....!

Slapper litt mer av nå! Har vært så utrolig redd...

Kan ikke huske jeg opplevde noe av dette i mitt forrige sv.skap. Utrolig ubehagelig er det iallefall... og lunten er ikke lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 2 Missed abortion, og kan ikke huske at jeg haddde noe sånt da.. Høres mer ut som du har fått i deg noe du ikke tåler. Om du ikke er bedre til imorgen ville jeg tatt en tlf. til legen, og husk det er viktig å få i seg nok å drikke så du ikke blir dehydrert.

God bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som MA.... Det jeg merket det på var at jeg mistet helt symptomer i uke 6-7.... Ikke no annet. Virker som om du har noe som går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...