Gå til innhold

Svak strek på New Generation ble sterkt kryss på ClearBlue !!


Bratsj

Anbefalte innlegg

Wow - kan nesten ikke tro det, men kjemisk er jeg altså gravid !!!!!!!!

Jeg er full av skepsis og vil imidlertid ikke slippe gleden løs før jeg eventuelt får se hjertet slå om noen uker.

(man blir litt brent barn av en MA)

 

Og mannen min vet ikke enda at han kanskje skal bli 2-barnsfar i desember!

Han er utenbys hele uken, har dere noen gode tips til hvordan fortelle ?

På telefon eller vente ?

 

Så satt spiren altså - etter 6 måneders prøving (vet det ikke er lenge tatt i betraktning av at jeg er 38 år)-men jeg var så grusomt hoven at jeg trodde også andremann skulle sitte på første forsøk...

 

Hva som gjorde utslaget nå ?

Noe så enkelt som mengden sex, faktisk.

De foregående månedene har vi kun hatt sex uken rundt el (og jeg har testet flere ganger så jeg er sikker på at jeg har el hver måned rundt dag 15-16) men denne måneden blåste jeg el en lang marsj, og vi hadde sex rett og slett annenhver dag fra dag 6 i syklusen til dag 25.

Dessuten har vi spist sinktilskudd begge to i 2 mndr.

 

Kniper beina sammen i håp om at dette vil vare og ønsker dere andre masse masse lykke til!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott da. Spiren har bare med å klamre seg fast!! Kos deg masse med spiren din du. Hardt arbeid lønner seg visst det.

 

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååå GRATULERER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette varmet godt i hjertet =)

 

Ønsker deg masse, masse, masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!! =))

 

Stoooooooooooooooooooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIMMEL OG HAV!!! SÅÅÅ FINT DA. .

 

GRATULERER SÅÅÅ MASSE. .MENS VI ANDRE SUPER BABYSTØV FRA ALLE SOM BLIR GRAVIDE. .HEHE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅÅÅ MASSE,ønsker-seg-to:))))

 

Det var kjempekoselig å høre!!!!

Spiren får værsegod å klore seg fast i 9 mnd ja!!!

 

Lykke til:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var gode nyheter kjære deg. Så glad som jeg ble på dine vegne. Må føye til at da jeg ventet nr. tre ble det fortalt på tlf til den vordende far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så hyggelig! Jeg hadde tatt den nyheten når han kom hjem om det var meg da.....

ja da får vi alle følge ditt eksempel når det gjelder sexaktiviteter, sjønt jeg synes ikke jeg gjør annet enn akkurat det for tida!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, ønsker-seg-to!!! Dette var utrolig gledeligt. Denne gangen sitter den; den skal! Håper du får et nydeligt svangerskap. Du må holde oss oppdatert med hvordan mannen tok den gode nyheten. Jeg er bare så glad på dine vegne og håper det smitter voldsomt herinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det strategien for min 6 pp - som nærmer seg med raske skritt - også! :)

 

Gratulerer så mye med spire!!

 

Hva slags symtomer har du da? Annerledes enn ellers når mensen har kommet?

 

Problemet vårt er at vi er en del på farten og det er ikke alltid sex står øverst på dagsorden når man flater ut etter hektisk uke eller dag (dessuten er vi borte fra hverandre i helger, akkurat dette året er det mye faktisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Din heldiggris :-), jeg er grønn av misunnelse! Lykke til videre.

 

Med nr. 1 fortalte jeg det til mannen min pr sms. Han var på fjellet en uke med veldig dårlig mobildekkning. Det tok ikke lang tid før han min hadde kommet seg ned til bygda der han kunne ringe. Synes vel egentlig ikke det var noen god måte å fortelle det på, men morsomt for meg var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for masse lykkeønskninger !!

Dere er en gjeng fantastisk damer, er dere !

:-)

 

Jeg tok forresten et bilde av den positive testen i nærbilde og sendte mannen på MMS - gjett om han ble rørt !

 

Har ingen symptomer bortsett fra litt ømme pupper,men har hellerr ikke i mine to tidligere graviditeter hatt noe særlig symptomer, hverken da jeg mistet i MA eller da jeg ble gravid med jentungen,så jeg er nok blandt de som ikke har noe særlig av tidlige symptomer.

Håper iallefall jeg slipper voldsom kvalme denne gangen også - det kan bli tøft med en toåring og når man er mye alene.

 

Nå har jeg bestilt time hos gynekologen idet som (forhåpentligvis) blir min uke 8, så første milepæl blir å se om vi kommer dit og om da hjertet slår.

 

Ønsker dere fortsatt lykke til - kommer til å følge med på dere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!! Kjempeflott! Ville nok fortalt mannen min det på tlf, hadde ikke klart å vente til han kom hjem.... Klarer ikke å holde på sånne nyheter.... Lykke til med graviditeten.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare henge meg på alle gratulantene jeg også, må være utrolig deilig å se den positive testen foran seg. Ønsker deg lykke til, håper vi andre kommer snart etter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen gratulasjoner!!!

 

Prøvde oppskriften din forrige måned uten resultat, men kanskje sink gjorde utslaget? Hva er den bra for forresten?

 

Vi får bare kjøre på.

 

Lykke til videre! :-)

 

Sorgfri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sorgfri

Det står på sink-tilskuddet at det øker fruktbarheten, dessuten var det en homeøpat som nevnte for meg at det er mange som har sink-mangel og dette kan påvirke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...