Gå til innhold

Mai: Nyter siste tiden!


mammamamsen

Anbefalte innlegg

Ååååå, jeg bare nyter denne tiden! Er så heldig å ikke ha noen smerter, kun lettere ubehag i bekken, og kynnerne når jeg beveger meg mye. Men er det ikke en herlig og forventningsfull tid, jenter!!!! ? Jeg gleder meg til det som skal komme, men jeg passer på å nyte denne tiden så fullt jeg kan, hvert spark og bevegelse, hver hormonelle gråtetokt, hver kynner som forteller meg at jeg er på veg i riktig retning mot målet, og den siste tiden av mitt liv uten å være mor. Den nye tittelen vil nå følge meg for resten av mitt liv, det er jo en ny epoke, et nytt kapittel i livet som skal skrives. For første gang i livet føler jeg meg på rett sted til rett tid!

 

Måtte bare få ut litt av det som bobler inni meg!!! ;-)))

Er det flere som har det bra, og nyter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaa, jeg har det bra, og jeg nyyyyyyyyyter det mest sannsynelig siste svangerskapet jeg går... Litt rart synes jeg. Kommer nok til å savne sparkene, spenningen, hikkingen, bekkenløsningen (nei....ikke akkurat bekkenløsningen da men...)

Det er en flott tid vi er i, og flere flotte stunder får vi i framtiden. Jeg må si at vi jenter er veldig heldige som får oppleve det å bære fram barna våre.. helt utrolig:o)

Lykke til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Har det super bra,jeg også! litt småplager, men det er helt overkommelig.. Føler meg ikke akkurat høygravid.. hehe

 

Ting begynner å komme på plass her hjemme også, endelig!

Hengt opp stellebordet og fått opp krok til den indiske hengekøyen i stua i dag! Vogna er klar med nystrøket tilbehør og vi mangler bare ting som er fort å handle inn.. har tatt det mer med ro denne gangen,ja...

 

Navn derimot er ikke klart! denne ungen får nok tildelt ett fra folkeregisteret etter ett halvt år....

 

Men fikk beskjed av min kjære i går. at han ikke kom til å støvsuge flere ganger, før den berømmelige sykehus bagen var pakket klar! og da med liste over ting som måtte oppi i siste lita... hehe

 

Lykke til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...