Gå til innhold

mageknip


Gjest econia

Anbefalte innlegg

Gjest econia

svart/ mørkegrønn-grå besj ( barnelege sett på bleia, helt ok)

masser av mageknip, vokner og hyler i smerte, mens han krøller seg, blir helt rød, bare for en ussel liten promp. når han først besjer så hyler han enda mer. jeg får helt ondt inni meg.

trodde det hele kom pga jernet, sykehuset sa jeg absolutt ikke måtte slutte med det, skulle jeg trappe ned måtte det ikke være for lenger enn 1-2 uker, og skulle det bli varig, måtte det skje i samråd med sykehuset.

andre med tilsvarende problem, noen som har tips, han får mme, og jeg bruker malt. han er 10 uker og litt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en gutt på 9 uker som er født 4 uker for tidlig. Han får også mme.

Han er veldig utilpass ofte, og trykker og styrer verre uten at han egentlig skal bæsje.

Jeg har byttet og prøvd litt forskjellige mme, og nå har jeg endt opp med Hipp. Ser ut til at den er best nå.

Jeg har kuttet ut jerntilskuddet for å se om det blir bedre, og det virker sånn, selv om han ikke er helt bra.

 

Han får også malt i melka.

 

Vurderer om jeg skal forsøke Minifom som jeg har hørt mye positivt om fra brukerne her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår hadde det også slik. Vi fikk beskjed av legen å halvere jernet vi ga. Ble litt bedre,men ble enda bedre da vi sluttet helt. Tror forresten at du ikke trenger gi like mye jern når du gir mme,for her er det vel jern i??

Men vi gikk til soneterapi pga mageproblemer. Det hjalp ganske bra,så dette er kanskje noe å prøve... Jeg følte ikke malt hjalp noe særlig,ikke minifom heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -lilly-

Gutten vår hadde det også sånn. Og på 6mnd kontrollen sa legen at vi måtte slutte med jernet. Vi var også på sykehuset med han tidligere for å sjekke han for tarmslyng (noe som er veldig farlig). Han hadde blodig avføring, og navlen stod på spreng, og han skrek hele tiden. Heldigvis var det ikke tarmslyng. Men hvis du ser at navlen buler utover og er hard så ville jeg kontaktet legen. Må også legge til at han hadde navlebrokk og da buler jo navlen utover men det er farlig når tarmen slynger seg inn i navlen og setter seg fast der (tarmslyng).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...