Gå til innhold

denne salvie teen:::


maybe now

Anbefalte innlegg

er det noen som drikker de kornene i salvie teen også? og når skal man slutte å drikke den? og hvor mye drikker man om dagen?? noen som kan hjelpe .:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer jeg også på =)

Har ikke sånn te sil jeg så jeg tar en teskje med te oppi koppen, lar det stå en stund og prøver ta ut det værste med en skje også drikker jeg det =) Litt ekkelt med alle de frøene og sånn men.. =)

 

Tar en kopp om dagen fra tr er ferdig og frem til dagene jeg tror jeg skal ha el.. vet ikke om det er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki det samme gjør jeg også!!! :) vi får se om det hjelper das, skal ha eggløsning torsdag tenker jeg.. drikker hostesaft også denne pp jeg hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoste saft driker jeg også, smaker dårlig men hva gjør man ikke for en liten spire=)

Hvor mange ganger tar du hoste saft om dagen?? Bare turt å ta en slurk om dagen, lurer på om det er litt lite??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så moro jeg tar tre små om dagen for lest at man skal følge bruksanvisningen. men under el, har| dere sex annenhver dag eller? vi hadde igår og idag men bør kanskje vente nå til tirsdag igjen`??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg vel drikke mer neste pp om det ikke klaffer nå da, for man skal jo ikke ta det når man har el..

Jeg har el den 5 om det stemmer med mine noe ustabile sykluser=)

 

Da har vi sex en gang om dagen ca 3 dager før el, så venter vi til dagen/natta før el så han skal få ladet opp=)

Er jo redd for at om jeg venter til kvelden den dagen jeg skal ha el at det er for sent..Er jo ikke sikkert det stemmer helt på dagen så vi har sex annenhver dag etter el også frem til mens=)

 

Spermen lever jo en del dager så forhåpentligvis holder det annenhver dag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja forrige pp hadde vi hver dag og opptil to gr dagen men funket ikke..så prøver annen hver fra mandag vi, skl å ha el rundt 5 :) lykke til blir spennende å se for oss begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folket..

Salvie te skal drikkes fra syklusdag 5 til paabevist EL,etter det skal det IKKE drikkes..jeg gjentar IKKE drikk salvie te etter EL..Den kan nemlig foraarsake SA..bare saa det er sagt.

 

Fant denne oppskriften paa en eller annen side paa internett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står jo ikke noe om det i den linken da. Står den ikke skal drikkes av gravide eller av ammende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...