Gå til innhold

Nok et spørsmål om hemorroider...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde under svangerskapet litt plager med hemorroider. Nå er det 4 uker siden fødsel og en har forsvunnet, mens den andre er blitt mye mindre, hard og veldig vond. Er dette noe som skjer før de eventuelt blir borte av seg selv eller? Noen som har peil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine var bare harde, men ikke vonde. Tre uker sidenfødsel og de er nesten helt borte. Harbrukt sheriprockt stikkpiller og krem i ny og ne. Tror jeg hadde vært helt fri for druene hvisjeg bare hadde brukt pillene og kremen regelmessig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fikk ein sånn hard og kjempe vond hemoroide for nokre veker sidan. Prøvde alt av kremer og kjerringråd, men den gjekk ikkje vekk. Den var rett og slett kjempevond og eg hadde problemer med å sitte og eg kjente den heile tida. Heldt på å bli galen av den. Eg snakka med lege og han henviste meg til sjukehus der eg fekk den fjerna. Skjærte den vekk. Ingrepet gjekk kjapt, 2 min, men bedøvelsessprøyta eg fekk var fryktelig vond. Men det var verdt det. Sydde 2 sting og fekk resept på smertestillande salve som eg skulle ta så lenge eg følte eg hadde behov for det (ca ei veke). Tråden dei brukte forsvann av seg sjølv. Fekk beskjed om at den neppe hadde forsvunne av seg sjølv. er no i veke 33 og er heilt fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...