Gå til innhold

Den berømte slimproppen


Linda21Nathalie16.04.06

Anbefalte innlegg

Min slimpropp har ikke gått og nå er det en uke igjen til terminen min. hva skal jeg gjøre, jeg vil ikke gå over tid. jeg har ikke vondt eller noe? Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.

Jeg har to uker igjen til termin og har ikke sett noe til slimproppen jeg heller. Jeg vet ikke om slimproppen går hos alle jeg. Er dessuten i veldig god form og har ikke nevneverdig vondt noen steder. Har litt mere kynnere enn før, men ellers ingen ting som tyder på at det nærmer seg... Tror vi bare skal være glade for at vi er i god form og ikke har vondt, babyen kommer ut snart uansett :) Sikkert helt normalt får vi håpe :) Jeg ønsker heller ikke å gå over tida, men tror ikke det er stort man kan gjøre.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si at den går ikke hos alle før fødselen. Jeg fødte min første på termindagen og slimproppen kom under fødselen (den kom en gang når jeg var på toalettet) midt under åpningsfasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min slimpropp gikk i dag, og jeg ble så glad (5 dager til termin)...håper det er et tegn på at fødselen skal starte snart! Men vet jo at det kan gå veldig lang tid etter at den har gått, så har ikke altfor høye forhåpninger :)

 

Men...nok om meg...Min søster har født to ganger, og aldri sett slimproppen. Men barna har kommet ut de :) Den kan gå litt etter litt, slik at du ikke ser det, eller den kan gå mens du er i fødsel...Altså ingen grunn til bekymring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg gikk slimproppen samme dag (morgen) som babyene kom, på alle tre. Venter nr 4 nå så da får jeg håpe det går rett for seg -he he:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...