Gå til innhold

Trist og redd :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har egentlig vært plaget med den ene puppen siden babyen var liten. Nå har jeg noen klinkekule store kuler inni puppen som på en måte verker.. stikker til noen ganger. Er ikke så lett å vite om det er bra kuler eller farlige kuler.. har gått på pencilin for brystbetennelse for noen uker siden. Kanskje det sitter igjen?

Var til ultralyd for noen år siden, men da fant de ingenting. Er så redd for at det er kreft:(

 

Var noen triste tanker fra meg mens jeg ammer mitt gull ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurt å dra til legen dersom du er bekymra. Men den stikkingen som du nevner, minner meg veldig om trøske (sopp). Oppstår veldig ofte etter pencilinkur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være noe farlig! Sikkert ikke kreft, da ville de vel sett det på ultralyd. Hadde selv en kul som varte i over en måned, og som antagelig var en tett melkegang. Ikke alltid at de blir borte så fort, selv om jeg maserte og styrte og var engstelig for hva det kunne være. Etter 4-5 uker ble det knudrete og spredte seg utover i puppen, og til slutt ble den helt borte. Fikk også ultralyd og mammografi, og de fant ingenting. Ellers bra med varme og dusj/bad og sånn, men det vet du dikkert:) Håper det går bedre snart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sorry, så akkurat at du hadde ultralyd for noen år siden og ikke nettopp. Kanskje du kan be om å få en ny, så slipper du å gå å lure? Ellers er det jo vanlig med kuler/tette melkeganger når man ammer. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er 99% sikkert melkeganger som er tette. Kjøp Lecitin på helsekosten og ta tre kapsler per dag, og hør om det er ammepoliklinikk i nærheten (hs), evt ring ammehjelpen (telkat). De hjelper deg å løsne klumpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...