Gå til innhold

Jeg mister (samme som i novemberklubben).


Kastafiore

Anbefalte innlegg

 

Hei alle cyber-venninner.

 

Startet dagen idag med det fryktede blodet på papiret, og har vært på Ullevål i timesvis. Fikk ultralyd etter 6 times venting. Ikke noe liv, liten føtus som ikke har utviklet seg normalt.

Imorgen skal jeg inn til utskrapning igjen. Dette blir min tredje gang. Trøsten er at det blir utredning, kanskje de kan finne noe om hvorfor dette skjer med meg og kjære mannen min.

 

Det er så psykisk vondt at dette skjer igjen. Jeg har ikke helt tatt det inn enda. På fredag fikk jeg beskjed om at jeg ikke har jobb fra høsten, og nå har jeg heller ingen baby.

 

Det har vært så hyggelig på BIM, det er et flott forum. Jeg kommer tilbake når jeg har spire i magen igjen. Fortsett å gi hverandre støtte og kunnskap. Jeg har ingen nære venninner, ingen å prate med dette om, da har dere vært fantastiske å ha, i all deres mangfold. Lykke til videre i svangerskapene deres! Det er mirakler dere bærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI!!

Jeg føler med deg og vet hvordan du har det. Det samme skjedde med meg for litt over 1 uke siden.

 

Det er trist, og føles tungt. Nå vet ikke jeg hvor langt du var på vei, men jeg var nesten 6 uker. Var ikke så langt, men det føles ille nok - fort hva kroppen venner seg til.

 

Får håpe vi kommer sterkere tilbake snart....... Lykke til :-)

Og god bedring......

 

Tenker på deg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff den kjente jeg lang inn i magen.Tenker på dere.Dette var trist.Håper de finner ut hva som går galt og kan hjelpe deg.Slik at det ender godt neste gang.

Sender deg en stor trøsteklem og sier lykke til videre.

Håper du kommer snart tilbake hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, får helt frysninger når jeg leser det du skriver. Så ufattelig trist at du må gå gjennom dette for 3.gang. Livet er sannelig ikke rettferdig.

Godt å høre at dere får utredning. Du virker til å være sterk, og klarer å se framover. Ta vare på den evnen der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*snufs* Jeg har også mistet 3 ganger 1 tidlig SA (kroppen ordnet opp selv) og 2 MA (oppdaget i uke 12 og 10, fostrene døde i uke 8+4 og 8+3)-

 

Syntes veeeldig synd på deg, og får helt vondt i kroppen av deg... Og det at du ikke har noen å snakke med om dette med... Håper du og mannen din klarer å gi hverandre nødvendig støtte og omtanke..

 

Og så er det jo noen fantastiske jenter på Ufrivllig Abort på sidene her da...

 

Stor klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette var forferdelig dårlig nytt. Fikk helt sjokk her.... Håper virkelig dere får all den hjelp og støtte dere trenger nå. Trøsteklem fra meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist å høre. Håper dere nå blir fulgt godt opp av legene. Skjønner godt at dere er lei dere. Godt at dere har hverandre nå i denne tunge tiden.Ønsker dere lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist å lese. Føler med deg nå. Og så tre ganger.. Håper dere finner ut av det og at du snart kan blir gravid og at alt går bra. Sender en stor trøsteklem til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...