Gå til innhold

November: Det gikk galt for meg igjen :(


Kastafiore

Anbefalte innlegg

Hei alle cyber-venninner i novemberklubben.

 

Startet dagen idag med det fryktede blodet på papiret, og har vært på Ullevål i timesvis. Fikk ultralyd etter 6 times venting. Ikke noe liv, liten føtus som ikke har utviklet seg normalt.

Imorgen skal jeg inn til utskrapning igjen. Dette blir min tredje gang. Trøsten er at det blir utredning, kanskje de kan finne noe om hvorfor dette skjer med meg og kjære mannen min.

 

Det er så psykisk vondt at dette skjer igjen. Jeg har ikke helt tatt det inn enda. På fredag fikk jeg beskjed om at jeg ikke har jobb fra høsten, og nå har jeg heller ingen baby.

 

Det har vært så hyggelig på BIM, det er et flott forum. Jeg kommer tilbake når jeg har spire i magen igjen. Fortsett å gi hverandre støtte og kunnskap. Jeg har ingen nære venninner, ingen å prate med dette om, da har dere vært fantastiske å ha, i all deres mangfold. Lykke til videre i svangerskapene deres! Det er mirakler dere bærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,må si at dette gjør meg vondt å lese.Hadde selv en SA i januar og kan nok tenke meg hvordan du har det.

 

Kan godt forstå at det er psykisk vondt å miste og dette er jo din 3 gang.Håper at de finner ut hva det er som gjør at dere mister.

 

Du kan jo komme inn her og prate,selv om du har mistet den lille spiren din,hvis du synes det er godt å ha noen å prate med.Jeg er jevnlig her inne,så det er bare å legge inn et innlegg.

 

Håper ting ordner seg for dere og jeg skal tenke på dere.Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg trist nå! Kjære Kastafiore, dette var leit!

Håper de finner noe på utredningen, hvis du orker å fortelle litt om det her inne hadde jeg satt stor pris på det, hadde vært fint å høre om hvordan det går med deg!

 

Tenker på deg og mannen din nå!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, ikke mulig å komme med noen trøstende ord. Du får ta vare på deg selv. Dersom du er heldig er det bare en tilfeldighet at dette har skjedd med deg ennå en gang...........

 

Lykke til videre

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de finner ut noe, og at du kommer tilbake snart. Ikke gi opp!

 

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Håper dere får hjelp videre. En liten oppmuntringshistorie: Jeg har en tremenning som aborterte 4 ganger etter hverandre, og da ga de liksom opp og "bestilte" adoptivbarn. Men så ble hun plutselig gravid med tvillinger, og etter det har de fått enda ei lita tulle!

 

...Det kan fort snu!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg!

Nå ble jeg veldig trist inne i meg....Har selv aldri mistet og kan ikke sette meg inn i hvordan det føles, spesielt ikke for tredje gang. Men jeg håper av hele mitt hjerte at utredningen gir et positivt resultat til slutt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...