Gå til innhold

Utredelse


Sollie PP32

Anbefalte innlegg

I morgen skal vi til gynekolog, for første gang.

Vi har nå prøvd i to år, uten å lykkes, og har endelig fått time hos gynekolog, og jeg er ganske så nervøs!

Skulle egentlig hatt mensen sis uke, og vært ferdig til i mårra, men typisk min kropp, så har jeg mensen nå, når jeg skal til gynekologen!!!

Er det noen her som veit om det har noe å si?

Han skal jo titte ganske grundig oppi der har jeg forstått, så er mensen i veien da?

Burde jeg avbestille og få meg ny time?

Er det noen med noen erfaring her? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Vet faktisk ikke sikkert om mensen har noe å si. Men du kan jo ringe dit i morgen og forklare situasjonen. Da vil du få vite om du bør få en ny time. Bedre det enn å komme dit og få beskjed om at det ikke har noen nytte....

Lykke til!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tusen takk for svar :)

Tror jeg bare skal møte opp jeg, får jeg ihvertfall brukt timen, har fri fra jobben de siste timene uansett, og regner kanskje med at det bare er litt snakking den første gangen uansett.

Skal si jeg har mensen, så får han/hun bestemme hva som skal skje, kanskje få en ny time, er jeg ihvertfall blitt kjent med personen før den virkelige undersøkelsen :)

 

Noen som vet hva som egentlig skjer på en slik undersøkelse, noen som har gjort det?

Nå bor ikke jeg i Norge, så kan hende at metodene er litt forskjellige da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...