Gå til innhold

Bryst-størrelsen... Hjertesukk..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ja, for de har jo ikke blitt mindre etter at jeg ble mamma og begynte å amme. Har alltid hatt vanskelig for å finne gode bh'er, men nå er det vanskeligst. Trodde det skulle gå greit, for alle får vel større pupper under/etter svangerskap, og da bør ammebh'er i store størrelser være en enkel sak..

Trodde jeg..

Tok en sjekk og målte opp hva størrelsen min egentlig lå på her.. DET var skummelt det; 85F kom jeg frem til! Ikke rart det er vanskelig å finne en god bh da.. Har ikke sett det størrelsen før! Og ikke rart jeg har vondt i ryggen heller.

 

Noen andre med samme problem? Hvor kjøper dere ammebh?

Jeg fant en god en fra Triumph, men etter kort tid syns jeg den er blitt "slaskete" og stroppene skulle gjerne vært bredere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.bravissimo.com har amme-bh'er opp i L størrelse. På www.ebay.com finn du nettbutikker og auksjoner på amme-bh'er og andre bh'er i minst størrelse JJ. Hvis du har noen problemer eller spørsmål så kan du kontakte meg på [email protected] (evt msn messenger).

 

btw, Babyshop har ammebh'er opp i G...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

85F finner du forresten på lindex i vanlige bh'er og i amme bh'er. Du får opp til 90f i ammebh'er der.. Vanlige kommer også opp i F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E'en og F'en er så og si tilsvarende der vil det si. Uff som jeg surrer der. Triumph sin. Jeg som er 85FF fikk såvidt plass i den E'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste årene har jeg kjøpt BH`er når jeg har vært i utlandet på sommerferie, hamstrer da.

 

Er litt skeptisk til å kjøpe på nett, føler jeg må prøve først, er så stor forskjelle på hvor gode BHer er, og som regel varierer str litt også. Lønner seg ikke å kjøpe hvis bare halvparten av bh`ene blir brukt liksom..

Hvordan er det dere som kjøper på nett??

Og hvilke str tilsvarer 70FF/75F på britiske nettbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Lindexher i byen er det kun ammebh'er opp til str. 85C... Har sppurt om de kan ta inn større, men det var visst vanskelig ja...!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...