Gå til innhold

merkelig...


drømme*

Anbefalte innlegg

- denne mensen kom liksom 3 dager før den skulle, ikke merka jeg no til den heller før jeg hadde den 'i fanget'. Vanligvis gir ømheten i puppene seg dagen før og jeg har voooondt når det setter igang. Nå var puppene ømme til dag 2, og jeg blødde fryktelig mye og 'kladdete' i to dager...før det liksom ble 'normalt' igjen. Beklager detaljene.. men..kan det ha vært no på gang der tro?.. man tenker så mangt når man er prøver over lang tid..Kanskje det er / var ..og hvisomatte hvis..man kjenner liksom på det 'krakislke humøret' at noe er annerledes ,og selv kvalme ville blitt mottatt med honnør , dvs.. om man fikk noe igjen for det selvsagt ;-) man føler med seg selv at man 'hadde seg' på rett tid... og enda blir det liksom ikkeno ...

.. vurdere å 'sende opp' en tube superlim før sex sånn at det som skal holder seg oppi der .. heheh.

Utrolig åssen vi damer er laga egentlig.. vi står på med krum hals, leser det vi kan og lurer gubbene i halmen..når tanta kommer surmuler vi og depper et lite øyeblikk... åsså er det på'n igjen,like opptimistiske, med alle slags knep som kan få spira te å sitte. :-)

Jeg synes vi er fantastiske jeg !! Snakk om pågangsmot da!

Denne våren er det vår tur! Vi skal lage sånn kaos på føde avdelingene rundt om at de må bygge ut , og butikkene som selger babyutstyr må jobbe på overtid for å kunne fylle etterspørselen. :-))

..hm ;-)) det må jo være lov å drømme litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte le litt nå - superlim..... Vi skal fylle fødeavdelingen rundt om i landet ja. Fullt av "gamle mødre" på føden på nyåret. Kanskje vi til og med klarer å få til nyttårsbarnet. Da må dere huske å hilse til alle Bimerne som har vært til støtte gjennom den lange marsjen. Skriver dere jeg, for jeg kommer til å føde før jul hvis det klaffer denne gang... Kommer hjem med flott julegave til resten av gjengen. Det hadde vært noe det.....

 

Flere med drømmer her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei wish =)

 

Vanskelig å si det der, om det var noe eller ei....

Leste her at 60-80% av de befruktede eggene blir det ikke noe av.... så det er vel sånt som skjer av og til... dessverre.

 

Ellers så kjenner jeg meg veldig igjen i de drømmene. Særlig den med å komme hjem fra sykehuset til jul, med en liten bylt i armene =))))

Ååååååååååååå, det hadde vært stas det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med å lage kaos på føden!!

Venteliste på barnebutikken,og ikke minst jul med nurk på armen...

Sukk,denne drømmen skulle blitt realitet for oss alle..Så hvis vi bare ønsker oss det nok...og tar noen ekstra runder i halmen for en god sak,så hvem vet...?Det er ikke viljen det skal stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så moro om noen av oss hadde havnet på samme barselavdeling! Men man blir vel hivd ut med en gang man har født nå for tiden.

Det med superlim har en ulempe da, at mannen også kan bli limt fast.

Litt upraktisk kanskje...!

Men leste om det et sted at det er noe som heter babyglue, som man får ved prøverørsbehandling så egget skal feste seg lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fniiise*.. vi får lade opp til en 'ekstrempåske' hehehe si te mannfolka at nå er det ekstremhalmrulling i påsken...av med trusene jenter så blir det nok 'telehiv og hoi'.. ( var jeg litt freidig nå kanskje..) Det har lett for bli for mye måling av temp og testing.. sånt skremmer vette av mannfolka tror jeg. . ( vaffal mitt mannfolk !! ) .fram med humor og (påske-) egg så går kanskje juleønsket og nyttårsønsket i oppfyllelse :-)

'krysser øya,fingre og tær' ...( lækkert syn sikkert...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...