Gå til innhold

Har kjeftet på liberoklubben


Gjest

Anbefalte innlegg

Ja då fikk jeg sendt en mail til libero klubben og håper jeg/vi får ett svar:)Kopierer med det jeg skrev til de så blir det morsomt å se hva de skriver tilbake..

 

Heia. Har hørt masse bra om dere å tenkte derfor å melde meg inn hos dere.Er nå gravid i 6 mnd og meldte meg inn for 5mnd siden,da sendte jeg inn en slipp der det sto du ville få magasin og bleie prøver pluss noe annet. Jeg bestillte også en pakke med masse ting i til 1000lappen,ble forssten veldig fornøyd med den...MEN bleieprøver eller noe annet har jeg ikke sett noe til...Er dette noe dere lokker med eller har dere bare glemt meg og 10talls andre jenter?? Er med i barnimagen og i juliklubben der så er det mange av oss så har meldt oss inn hos dere men ikke fått noe velkommspakke eller magasin. Har dere ett godt svar til meg og de andre på hvorfor dere "har glemt oss ut"????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke helt sikkert, men jeg mener at bleieprøvene kommer først etter at du har født?!! Tror det var sånn da jeg fikk gutten min for 5 år siden. Det kommer bleieprøver tilpasset alder, liksom... Altså en stund før, slik at du kan prøve deg frem om du må bytte til større størrelse og sånn... Ble litt rotete dette, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke du får no pakke fra dem før i begynnelsen av juli. Jeg fikk noen uker før termin sist (nå er han 17mnd...)

 

De bruker å komme litt før du får bruk for de. Har forresten vært veldig fornøyd med dem -og vært medlem alle tre gangene jeg har fått barn.

 

Nå er det vel på tide å melde meg inn igjen, har termin 27 juli.

 

Får bare håpe jeg har rett da, så vi får no bleier. Gøy med pakker i posten :o)

 

Lykke til jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -lilly-

Du får nok ikke vareprøver fra dem før nærmere termin ja......hvis jeg husker riktig fra forrige sv.skap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er passe frekt å sende et slikt brev jeg, når det fortsatt er 3 måneder igjen til barnet "skal" kommer. Hvorfor i alle verden skal de sende ut bleier så lang tid i forveien liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fekk heller ikke noe bleieprøve før en liten stund før termin. Men synes ikke jeg er blitt fulgt opp. Har et barn på 15 mnd og har til nå fått tre bleieprøver tror jeg. Langt ifra ale sortene de har. Vet ike om de har det nå lenger men før fekk barn et par med liberosokker til ettårsdagen. Fekk ikke det denne gangen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får ikke vareprøvene før rundt termindatoen, hva skal du egentlig med bleiene 3 måneder før barnet kommer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette satt jeg akurat å lurte på selv en dag,hvor denne pakken ble av.er lenge siden jeg fylte ut skjema.når det kommer til det at vi ikke får den før etter fødsel el.stemmer ikke dette helt.flere av mine venninner fikk den ikke lenge etter at den var bestilt..er jo litt kos å få mens en venter,husker flere av dem sa at det føltes litt mer virkelig når en satt med bleier ,rangle ol.i hendene.

men er vel forskjellig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg mail tilbake fra libero,og er rett som de fleste sier,bleieprøvene kommer rett før termin,men hva med den pakken du skulle få gratis hvis du sendte inn den slippen? hmmm..fikk ikke noe svar på det.Uansett,,jeg trenger egentlig ikke noe bleier 3 mnd før vesla kommer,men det var den pakken jeg tenkte på "anonym"

 

Men nedenfor står det hva jeg fikk i svar...P.S Var og hentet pakken fra pampers i dag (STOR FORNØYD) ble jeg..masse kjekke ting som; bleieprøver, foreldre&barn blad, se bok, tannkost 0-1år, tannkrem, bind, våtservietter fra seba, bitering, shampoo til oss fra wella, smokk fra mam og litt brosjyrer.

 

Hei Melanie!

Du er registrert i Liberoklubben med termin 19.07.06. Når det er ca 4 uker igjen til

fødsel vil du få en sending fra oss med prøver på de minste bleiene, så vi

har ikke glemt dere!

Håper du er fornøyd med svaret og lykke til med fødsel.

 

 

Med vennlig hilsen

Liberoklubben

v/Gry Dillan

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte også den pakka til rundt 1000 lappen, har ikke fått den en gang jeg!! Sendte inn i januar da, så kanskje de bare bruker litt tid?!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...