Gå til innhold

Åååh! Hvordan skal jeg klare å sove i natt..?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Vi skal på 3D (Majorstuaklinikken) i morgen, og gleder oss så sinnsykt til å se lille miraklet igjen! Nå får vi nok se kjønnet også, noe vi ikke gjorde på ordinær UL. Er 27+5 i morgen og kjenner masse liv, så det skal bli så herlig å se lille vidunderet..

 

ER SÅ SPENT! Har ingen følelse av hva det kan være (bittelitt jentepuls; 148 slag/min...?) Hmmmmmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia. Det høres spennende ut,jeg og sambo skal på 3D litt senere,men kun for nysjerrighetens skyld:) Er dette din første? Har du lagt inn bilde på våre album?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha,,var inne å så bilde av magen din,,ser ut som det er typisk guttemage,men det er jo så forskjellig for person til person. Jeg tror det blir gutt vertfall. Lykke til i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal på onsdag vi og det gleder jeg meg noe helt sinnsykt til!!!!! Vi skal også få vite hvem det er som ligger der inne og spreller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vår første, så alt er så spennende og utrolig at jeg bobler over av lykke hver eneste dag :)

 

Skal få lagt ut 3D-bildene i morgen!

 

Lykke til dere også, Tinyweenie!

 

 

Hihiiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi... det er vår første også så det er jo litt skummelt da.... hihi....

Du får komme med oppdatering imorgen ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fortell om hvordan det gikk......... vi skal på Majorstua klinikken 28. april på 3-d..spennende.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...