Gå til innhold

til dere som har mistet...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan fortonte dette seg? Jeg er i 5 uke i dag og har desverre nettopp begynt å blø friskt blod... Håper jo at den lille klarer å klamre seg fast alikevel, men er ikke spesielt optimistisk. Har egentlig første legetime i morgen (trengte bekreftelse på graviditeten), men nå får jeg helt andre ting å snakke med legen om... Kan jeg fortsatt være gravid? Klamrer meg til det håpet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mistet for litt over en uke siden. Jeg var 6 uker på vei. Det begynte med brun utflod i 3 dager. Kvelden den 3. dagen fikk jeg skikkelig "menssmerter" og det kom mer blodaktig ut. Dagen etter kom det ut en klump. I alt hadde jeg brun utflod/blod i ca 7 dager.

Håper det går bra med deg, det trenger ikke være SA selv om du blør litt. Be om å få ta blodprøve og måle hcg verdiene. Det gjorde jeg, tok blødprøver med to dagers mellomrom. Verdiene hadde sunket betraktelig, noe som tilsier SA.

Trist, men jeg gir ikke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedinnlegger:

 

Hos meg kommer det friskt blod, så vet ikke hva jeg skal tro... Ja, skal be om blodprøve i morgen, så får jeg se om noen dager - har jo et bittelite håp ennå, men synes det er utrolig trist.

 

Lykke til videre med prøvingen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg mistet var det store blødninger og klumper, som følger av en serie med rier og mange ukers menssmerter... var da på vei inn i min 14 uke... Andre gangen ble det oppdaget på UL... (11 uker)

 

Håper det ikke betyr noe at du blør... Det er jo tross alt mange som har blødninger i svangerskapet og som går hele svangerskapet ut uten komplikasjoner.. Håper dette er tilfelle med din stiuasjon...

 

Mange klemmer fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Min SA startet med en pitte bitte liten blødning av frisk blod, økte med dagene og jeg blødde i 16dager.

Litt koagulert blod, småklumper og slim.

Jeg fikk komme på sykeshuset samme dagen det startet og der kunne de konstantere at det var en SA.

Jeg var 4-5 uker på vei den gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle på fest en lørdag og hadde IKM samme dag. Tok derfor en test som var positiv. Avholden som få den kvelden og det ble nok lagt merke til, men..

 

To dager etterpå fikk jeg brun utflod (tykk som delvis ble liggende "oppå" truseinnlegget som koagulert blod). Dette fortsatte i 3 dager før jeg begynte å blø vanlig uten spesielle smerter. Blødde så mindre for hver dag i 6 dager... (Blør vanligvis bare i 6 dager og da uten brun utflod først - men med større smerter(!))

 

Leste som du sikkert gjør alt jeg kom over om blødninger i svangerskapet og håpte i det lengste at jeg fortsatt var gravid.. men da jeg litt over ei uke etter siste blødningsdag tok en ny test, var den negativ, så..

 

..noen vil spørre om jeg noen gang var gravid, men jeg tror det for kaffe smakte fæælt i 3 uker og testen var ok iflg kontrollstrek mm.

 

Håper for din del at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hovedinnlegger:

 

Ja, det var ingen tvil om at jeg var gravid (eller kanskje er det fortsatt, men tviler), for jeg var både sliten og kvalm + hele fire tester var positive, den ene en CB digital som lyste "gravid" mot meg...

 

Jeg blør fortsatt friskt blod og tror nok egentlig at dette er en SA - utrolig trist, men får kose litt ekstra med han som ikke blir storebror helt ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har ikke mistet men ville bare si at jeg i forrige graviditet blødde friskt blod i 2-3 dager da jeg var i uke 8/9 (ikke masse men hver gang jeg var på toalettet kom det friskt blod). Jeg var kjemperedd men kom meg til legen etter et par dager og da så hun på UL at alt var i skjønneste orden. Jeg fikk beskjed om å ta det HELT med ro, INGEN tunge løft, ikke stresse etc. helt til det var gått noen uker og jeg hadde sluttet helt å blø. Blødde da også litt da hun tok innvendig UL. Og det gikk bra og jeg har i dag verdens skjønneste gutt :) Så det behøver ikke bety noe. Har du smerter? Dersom du ikke har det er det også et lite positivt tegn. Når man er gravid har man lettere for å blø "der nede" og det kan være små rifter etc. inne i skjeden. Håper det går bra for deg/dere :) Jeg ville bare iallefall si at det ikke er sikkert at noe er galt selv om du blør litt...

Sender masse tanker og lykke din vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...