Gå til innhold

Amme med silikon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har noen erfaring med dette. har ammet ett barn før, men det var før opersjonen.. er veldig usikker på dette1

takk for alle svar!

 

For tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest folk her inne skrive at det er veldig varierende... kommer antakelig an på hvordan operasjonen var foretatt... Forhåpentligvis slipper du problemer og får ammingen fint til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!det er fult mulig og amme med sillikon.jeg gjor det på sykehuse etter fødsel!men fikk mye mindre melk,å valgte å gi flaske etter 2uker.fikk ikke spreng en gang,så mulig mine melkeganger er blitt skadet etter opprasjonen!men dine kan jo virke supert fordet!

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Høres jo oppløftende ut det da, men fikk du ikke nok melk? uff angrer på hele greia jeg nå....

Har hørt at man må amme oftere bare. Var det ditt første barn eller hadde du ammet før?

 

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,jeg tok silikon etter barn nr 2!så hadde ammet 2barn før!men så fikk jeg barn nr 3,å melka kom liksom aldrig i gang.....

nå venter jeg nr 4 i september,å er ikke så opptimistisk når det gjelder ammingen!men skal prøve så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar igjen...

Må bare spørre om en ting til.. hadde du råmelk før fødselen, og fikk du noen råd på sykehuset om dette? etter som jeg skjønner hadde du ikke neoen problemer med å amme to barn? -så det er sannsynlig at "problemene" med å amme nr tre kom av operasjon. har hørt at man må amme ekstra ofte med silikon, og er innstilt på det, men man vet jo aldri..

Lykke til til deg også. Vi får prøve så godt vi kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!!

Jeg har silikon, og ammet min gutt i ca 11 mnd. Ikke noe problem i det hele tatt! Hadde masse melk!

Det går helt sikkert fint for deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops.. Så du stilte flere spm over her.. Kan jo svare på de også.

Hadde råmelk før fødselen. Silikoninnleggene ligger hos meg under brystkjertlene, regner med at det er vanlig. Merket veldig godt at puppene ble større "oppå" innleggene, om du skjønner hva jeg mener. Fungerte så fint atte. Fikk ingen råd om dette på sykehuset, men de kan sikkert mye om det hvis det skulle bli problemer.

Tror heller ikke jeg måtte amme ekstra ofte. Sønnen min ble mett etter en pupp som oftest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...