Gå til innhold

Amme med silikon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med dette?

veldig usikker ang dette? takk for alle innspill... Klem

 

For tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å takk!

Blir så glad når jeg hører sånt! Takk skal du ha.. Håper jeg klarer det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper innerlig, for din skyld, at du kan amme - men samtidig så kan man ikke få alt. Du har jo en gang i tiden valgt å legge inn silikon og man kan jo ikke få til alt man ønsker seg.

Synes det er verre for de som har slitt skikkelig med store pupper og tatt reduksjon av de, og siden ikke får til å amme - de er det mer synd på synes jeg personlig. Jeg har selv ammet et barn (barn nr 2 er på vei, 2 mnd igjen) og synes det er en kjempe stor opplevelse. Lykke til uansett hvordan det går med ammingen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har fått med meg ska det gå helt fint amme med sillikon:)Har selv hatt brystreduksjon å var kjempeheldig for jeg fikk melk!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..hadde valgt å overse det siste innlegget der jeg..Mulig jeg misforsto, men jeg synes anonym virket litt spydig. Det for dumt. HI ba om hjelp fra noen med erfaring og det har tydeligvis ikke denne personen!

 

Men du hovedinnlegger, jeg har skrevet oppgave om amming og brystoperasjon på skolen (selv om mitt fokus var de som hadde hatt reduksjon) og det er ingen grunn til å tro at du ikke kan amme pga at du har lagt inn silikon i brystene. Melkeproduksjon er avhengig av fungerende melkekjertler og nervekanaler samt hormoner og disse blir ikke skadet om innleggene blir lagt på undersiden av brystet. (Brystreduserte kan få problemer med det er fordi vevet rundt areola, som inneholder melkekjertler og nervekanaler kan bli skadet, men dette kommer ann på hvilken teknikk kirurgen bruker).

For å berolige deg selv synes jeg du burde se etter vitenskapelig forsking som er gjort på området (men pass deg for useriøse websider..). Fra godkjente medisinske vitenskaps sider får du et svar du kan stole på. Det er ingen grunn til å tro at du ikke kan amme!

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har ammet et barn og ammer nå mitt andre MED silikon. Det går kjempefint. Ikke særlig spreng heller og melk nok i massevis:-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!

 

Så flott at så mange svare, og ser bort fra det mindre hyggelige over her. Jeg har fjernet flere kuler i brystet pga brystkreft i familien og at jeg fikk dette anbefalt.

 

Flott å få gode tilbakemeldinger, så til alle som svarte meg: HA ER FIN DAG!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...