Gå til innhold

får ikke sove!!!!!!!!! noen råd??


H&M!

Anbefalte innlegg

uff nå er jeg sliten og frustrert, ligget i hele natt med "kynnere" så regelmessige at var nesten sikker på at det var rier....har født før så kjente det igjen...men gav seg etter 5-6 timer..samme som sist gang..sliter meg jo ut før selve fødselen er igang...i tillegg har jeg de siste 2ukene hatt såkalte "hvileløse bein"....så fort jeg legger meg føler det som en mauertue kryper inn i kroppen min...blir helt gal av det snart....sover liiite....er i uke 37 nå, fødte i 38 sist...noen som opplever det samme? Isåfall noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

jeg kjenner igjen maurtuen i bena.. har det på samme måte. Får massasje på leggene av mannen min, og går jevnlig til massør. hjelper å ligge med beina litt høyt også. på natten har jeg en ammepute/evt dyna mellom bena for a ligge mer behagelig. jeg våkner ofte, men føler jeg får hvilt meg ordentlig om jeg ligger godt.

 

lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta litt Magnesium før du legger deg, anbefalt av lege og jordmor og jeg har god effekt av det. Jeg tar 200-400 mg ca en time før jeg skal sove og blir trøtt av det, samtidig som jeg slipper disse vonde krampene og hvileløse beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hvileløse beina kan bli mye bedre av magnesium. Har vært plaget av det hele livet, og blitt verre nå i SK. Da fikk jeg tips om å ta Calsium i tillegg til magnesium, og det holder det hvertfall relativt bra i sjakk!!

I tillegg ber jeg gubben om å gni hardt når jeg ligger med beina høyt, fra anklene og opp til kneet. Og da mener jeg HARDT!! Det skal gjøre litt vondt....

 

 

Kynnerne kan jeg lite om, men på meg hjelper det med litt mild massasje med god, feit krem!

 

Ellers får du ha lykke til, håper du får sove litt før fødselen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...