Gå til innhold

Vært uten internett noen dager...


Ronja65

Anbefalte innlegg

Når jeg koblet meg på, så var jeg så spent på om du født Attpåklatten. Men du har barn i magen enda?

 

Selv var jeg helt sikker på at min baby skulle komme i natt. Hadde en masse "tak" i magen og vondt i ryggen.

 

Men håper hun ikke kommer på noen dager, fordi jeg dessverre har fått influensa? Hoster og har feber, føler meg slapp. Har akkurat tatt en paracet, så nå er jeg i hvertfall oppe. (Babyn har det visst ikke så bra, når mor har feber, derfør har jeg tatt min første pille i dette svangerskapet):-((

 

Nei, håper jeg blir ok, snart så jeg kan føde, før nå er jeg superklar...

 

Forresten, takk for en ny hyggelig bim treff, Selma62 og Gummelillan. Gleder meg til å møte dere etter påsken, med en liten jenta på utsiden av magen?:-)))...

 

 

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Nei uff, går her ennå, eller rettere sagt sleper meg rundt. Idag er bekkenet så vondt at jeg begynner å grine når jeg har vært litt i bevegelse.....har 1 meter mellomrom mellom knærne for det presser så sinnsykt, så noe må jo være i ferd med å skje. Men det er så vanskelig å vite for det er jo den berømte luringen da - nr.3. Har 3 cm åpning (målt torsdag) men ingen rier so far! Skal til vurdering på sykehuset imorgen og om formen og psyken er som idag (helt topp igår) så sitter jeg vel bare og tuter hos legen.....jaja, uansett så må hun jo komme snart....

Lykke til med deg også, skal se du kommer før meg:-)

Lenke til kommentar

Å, så fint at du er tilbake på nett - det er der vi vil ha deg slik at vi kan følge deg i vei til målet. Men å bli syk nå, - stod det noe i boka om at det er lurt? Snakk strengt til kroppen din, den har annet å tenke på. Og det er på onsdag det gjelder! Du får ett par dager nå til å friskne til... Jeg har også vært forsiktig med piller men har nok tatt noen paracet mot hodepine. Vært en del plaget av det. Pleier riktignok å bruke sterkere saker, men har holdt meg unna det.

 

Men ærlig talt kjære deg påskeungen vår, det er ikke gøy å gå i fødsel med feber, så dette var dumme nyheter, men håper du er frisk om noen få strakser og at alt går etter planen for det. Masse heldbredingsvibber sendes herved over til ditt nye hjem!

 

 

Lenke til kommentar

Tusen takk Selma...Ja, feber er ikke gøy. Tror jeg er for slapp for å føde:-(((. Men sitter akkurat nå med regelmessige korte tak i magen, som jeg håper roer seg... så jeg får sove lit....??

 

Var en liten tur til doktoren, som lyttet på lungene, men det er i hvertfall ingen lungebetennelse, men tydlige influensasymtom, med forhøyet crp = hurtigsenkning...

 

Ingen fare med paracet, der er somsagt bedre at ikke jeg har feber, så mår hun der inne bra. Min sønn på 14, er også hjemme i dag, kvalm og kaster opp.

 

Uff, dette høres ille ut:-)). Men det er sundt å ha en liten forskjølelse en gang ibland, som styrker immunforsvaret?? Men det er lit teit at det kommer når man skal føde:-((.

 

Ha det så fint

Lenke til kommentar

Hei

Jeg håper ikke du bekymrer deg over paracet. Jeg har tatt paracet flere ganger, og det var 1000 mg. Det bekymrer meg ikke. Og jeg hadde ikke engang feber, bortsett fra en gang kanskje.

Dette med luftveisinfeksjon er noe skitt når livmoren fyller opp hele kroppen, føles det som. Blir så slitsomt å hoste og snyte. Har nettopp blitt nesten bra. Min crp var på 18, ikke høy altså, men det var pyton for det.

 

Vær forsiktig med slim i brystet, og du går sikert til lege om det ikke gir seg.

 

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar

Annonse

Godt å høre at du er på nett igjen.

Men syk nå?! DET var da ikke meningen. Kanskje kroppens måte å si i fra om at Påske-mor har stått på litt vel mye i det siste med flytting ++ ? Nå må du være flink pike til å holde senga og stelle pent med deg selv og den lille i maven!!!!! Husk at du trenger alle krefter til en meget nært forestående fødsel - var det ikke i morgen vi ble enige om at det passet så bra for Thyras annkomst da.. ;-)

 

Stooooor god-bedringsklem til deg fra meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...