Anonym bruker Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 er jeg den eneste som ikke liker det? jeg takler ikke at sambo gjør det, bortsett fra hvis vi står i dusjen... jeg føler jeg må være 110% ren først.. også er jeg redd han skal syntes jeg lukter eller noe... jeg er veldig renslig så det er sikker tbare meg... men skjønner ikke hvorfor det er sånn... føler meg helt trygg på han, men det er et problem
Anonym bruker Skrevet 2. april 2006 #2 Skrevet 2. april 2006 fordi du ikke har forstått at sex handler blant annet om lukter og smaker. pirre sansene liksom. hva skal han smake når han slikker fitta di, sitt eget spytt? eller såpevann i dusjen?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2006 #3 Skrevet 2. april 2006 vet du hva HI? Du er ikke den eneste... føler akuratt det samme! Må ta real vask jeg før slikking.. Sambo elsker det men det er verre med meg (
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #4 Skrevet 3. april 2006 Jeg måtte lese denne setningen flere ganger før jeg skjønte den. Det heter "å bli slikket", ikke "og bli slikket". Når du skriver det sånn, impliserer det at det er flere ufullstendige handlinger i setningen og de passer ikke sammen. Sorry for flisespikkeriet, men forskjellen på og/å er kjempeviktig. Du klarer nok ikke å slippe deg løs med slikkingen fordi du er jente og vet hva som rører seg nede i underlivet. Du vet at der er det utflod, tisserester og diverse som etter kun kort tid begynner å lukte. Rene salmiakkbadet kan jo opparbeides på bare et halvt døgn uten vask. Jeg tror ikke du trenger å gå så langt at du må slikkes i dusjen. Det holder å vaske seg og deretter bli slikket. Det begynner ikke å stinke og bli ekkelt der nede SÅ fort.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #5 Skrevet 3. april 2006 Jeg vet ikke hvorfor du ikke liker det, men jeg liker det heller ikke. Jeg har en eller annen hang-up med at det vil komme spytt inn i urinrøret og så vil jeg få urinveisinfeksjon. Dessuten er det det at jeg tenker på at det sikkert er ekkelt for ham (selv om det alltid er han som maser om å få gjøre det). Jeg klarer rett og slett ikke å slappe av og nyte det. Kan godt gi munnsex, men vil helst slippe å få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå