JADDAjada Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 hei jeg har liten plass på badet tenkte å kjøpe en sånn myk løs stellematte på ikea og legge den på gulvet eller i dusjkabinetten når jg skal skifte bleie... altså sitte på huk/kne...virker kanskje litt tungvindt... noen som har en annen ide?? tenker på at jg må jo være på badet-hvor jg har tilgang til vann hm...kanskje kjøpe stellebord og sette på soverommet? kanskje da bruke en spruteflaske m vann..????!! he jg trenger tips
2 lurifakser Skrevet 2. april 2006 #2 Skrevet 2. april 2006 Du har ikke vaskemaskin på badet da? Vi bruker den som 'stellebord', med stellematta fra ikea oppå. Det funker ypperlig for oss!
JADDAjada Skrevet 2. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2006 nei..ikke vaskemaskin på badet (ikke plass-må bruker fellesvaskeri) har ikke flyttet inn enda i den nye leiligheten får håpe d er plass til et lite smalt bord så jg kan ha stellematta oppå hm..gruble
2 lurifakser Skrevet 3. april 2006 #4 Skrevet 3. april 2006 Hmm, da vet jeg sannelig ikke.. Men jeg har heller brukt golvet på badet/inni dusjen som du sier enn å hatt et stellebord i et annet rom. Det er alfa omega å ha rennende vann, synes jeg, nære stelle-plassen. Dessuten er det jo varmere og på badet, og bebisen bør jo ha det lunt og godt =) Håper det ordner seg.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #5 Skrevet 3. april 2006 det finnes veggløsninger, som er smale og som henger på veggen som et skap
JADDAjada Skrevet 3. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2006 hm...ja..d ordner seg nok..jg får se hva jg finner på... og så gi rådet mitt videre til dere m små bad når jg vet hva som funker takk for svar
Gjest Skrevet 9. april 2006 #7 Skrevet 9. april 2006 venninna mi har et nedslagbart stellebord, og det fungerer kjempefint. fordelen med å bruke gulv, er at du slipper å være redd for at beibien skal falle i gulvet. Min er 9 mnd, og det er en kamp på stellebordet! Når jeg er trøtt, tar jeg heller stellet på gulvet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå