Gå til innhold

November: Koseprat:)


Embryo

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bare lurer på når de forskjellige har termin i november?. Jeg har termin 13 november.

 

Er alle i form? Er sykmeldt snart 4 uken på forferdelig kvalme, slapphet og oppkast. Har en sønn på 14 mnd fra før, så det er ikke noe særlig. Ellers gleder jeg meg veldig til å bli mor til 2 mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg ble sykmeldt på fredag tom søndag 9. Hadde litt blødning som legen ikke likte. Termin er 12.november og jeg har 2 gutter fra før. Dette blir siste for vår del, gleder meg stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heija:)

 

Jeg har termin 19 november...

Mitt første svangerskap..

Gleder oss veldig:)

 

Var plaget med morgenkvalme noem dager,men etter en stund gikk det over til at jeg er kvalm på kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 26 november og er utrolig kvalm.Tåler nesten ingen lukter,det er helt enormt altså.Er ikke i arbeid,så jeg trenger ingen sykemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 1. november. Har vondt i magen og blødninger (har vært til ul -alt bra!), så jeg er 100% sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 14.november, og har en datter på snart 15 mnd.... Da jeg gikk med henne var jeg fyktelig kvalm, kastet opp og var mye svimmel..... Denne gangen merker jeg knapt noe, ikke spesielt kvalm heller! Er hjemme med jenta om dager, studerer (NKI), er dagmamma for en jevnaldrende jente 2-3 dager i uka, samt støttekontakt 4 timer i uka! Alt går på skinner, selv om jeg kan være trett og sliten til tider:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå termin 14 nov. (sa legen)

Min første :D

Har hatt litt vondt i magen og brystene. Vondt i ryggen og fryktelig trøtt og sliten. Jobber i barnehage og er ikke sykemeldt.

Har heldigvis sluppet kvalme foreløbig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har termin 11.11 (etter det legen sa da) Har to barn fra før,to gutter,en på seks år og en på 6 mnd.Så detter blir vår siste.

 

Er kjempe mye kvalm,men har nå fått kvalmedempende tabletter av legen min,og det hjelper masse :)

Siden jeg går hjemme trenger jeg ingen sykemeld.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jentene!

Har termin ca 24.11, er 7+ 0 i dag. Er utrolig trøtt, slapp og svimmel - men det takler jeg. Er småkvalm etter måltider, men mat må en ha! :) Prøver å holde igang med trening, selv om det frister mest å ligge på sofaen! Var på ul i forrige uke, så Bitteliten med bankende hjerte. Ser frem til ny ul om to uker! Gleeeder meg til å gå sommeren i møte med stor mage! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...