Gå til innhold

3 samtale i morgen


yasmina

Anbefalte innlegg

Ja,ja da bærer det av sted til 3 samtale i morgen. Skal på kontroll ved et større sykehus og skal atter engang snakke om KS kontra vanlig fødsel.

Må si jeg gruer meg en del ,er i skikkelog dårlig form og må ta båt i 3 timer hver vei og ha med lillegutt på ett.

 

Fordelen med alt dette andre er da at jeg ikke gruer meg så mye til selve undersøkelsene og samtalene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Håper det gikk bra på samtalen i dag! Er så trist å høre at vi må igjennom flere samtaler for å få keisersnitt.... Tenker på deg i dag oghåepr du forteller hvordan det har gått!!

 

Krysser fingrene for deg... kanskje litt sent? :)

 

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sykehus er restriktive med å gi keisersnitt. Har selv hatt 2 keisersnitt ved Vesfold sentralsykehus. dette sykehuset ryktes for å være kiipe med å gi keisersnitt. Men jeg stod på mitt å sa at det skal jeg ha. det siees jo at de i prinsippet ikke skal kunne nekt deg ks. Vær bestemt å fortell også hvordan dette sliter ut deg. Må være bestemt, men hyggelig. Du kan jo spørre om dettte er neo du kan påklage til pasientklagenemda. Bare for å presse dem litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...