Gå til innhold

Hei på dere!


susan sto helit

Anbefalte innlegg

Er helt ny her inne, fikk positiv test igår, og en ny av annet merke idag!

(Har vært her og snoket før, men ble deprimert og måtte slutte.)

Vi har vært prøvere i litt over året, og er derfor overlykkelige over å ha fått til dette!

 

Hva gjør dere nå når dere har fått positiv test hjemme? Er det rett til legen, eller ber man ikke om time før første normale kontroll ca uke 8?

Tok jo test midt i helga, så det er jo ikke mulig å ringe legen før mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!:-)

jeg ringte legen å fikk time så han fikk tatt blodprøve av meg, det er viktige prøve man må ta tidlig ettersom jeg har skjønt det.. men det velger du helt selv om når du vil! jeg er 6 uker på veg nå å var der fredagen som var..

du kan jo kan jo bare ringe å si at du er gravid så setter de opp en time til deg:-)

 

hyggelig med en til i desember gruppa:-)

klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til desemberklubben! Gratulerer så masse med positiv test! :-) Vi ventet ett helt år på førstemann, så kjenner følelsen deres! :-)

 

Jeg har nå visst at jeg er gravid i nesten to uker. Venter mitt tredje barn med foreløpig termin 2.desember. - jeg har bestilt legetime, men han ville ikke ha meg inn før jeg hadde passert åtte uker, så jeg fikk time i slutten av april, da er jeg 9 fullgåtte uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme sa legen min, ingen vits i å komme før det e gådd åtte uke. Men det e vesst lurt å komme før det e gådd ti uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper egentlig jeg får komme dit så fort som mulig! Tror det er vanlig å mangle jern i familien, og jeg vil jo ikke at den lille skal mangle noe!

 

Er redd for SA også, siden jeg tror jeg har hatt flere det siste året... (Men aldri hatt positiv test før.)

 

Er kjempebekymret, og håper at jeg får time hos legen tidlig på grunn av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jernmangel pleier ikke oppstå før senere i svangerskapet. Det viktigste akkurat nå er å ta folat.... i disse dager lukker beinmargen seg hos babyene våre og folat er visstnok viktig i den forbindelse..

 

Håper det går bra med deg!- du får nok tidligere legetime om du sier at du er bekymret og sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...