Gå til innhold

noen som vil gjette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

dere har vært så flinke til å gjette på de som har spurt, så da prøver jeg meg også.... skal på ultralyd i morgen.

 

*hadde sex hele den uka jeg hadde el, altså to dager før, selve dagen og to dager etter

 

*følte meg "syk" før jeg fant ut at jeg var gravid, influensafølelse.

 

*kastet opp nesten daglig, når som helst på døgnet, fra uke 5 og til nå, uke 18.

 

*kinesiske fødselskartet, her inne og på din baby, sier jente

 

*ringtesten sier jente

 

*blitt spådd av to forskjellige som sier gutt

 

*hatt mye hodepine

 

*kjent liv siden uke 15

 

noe mere dere må vite som jeg har glemt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt litt på følelsen av jente, spesielt nå jeg drømmer... men tenker det er stor sansynlighet for gutt når det er mest gutter i familien til sambo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært kvalm i 3 måneder, og trodde derfor jeg skulle få det motsatte av forrige gang; ei jente. Men nei, jeg får nok en gutt til. Ble nesten overbevist i hodet, siden jeg hadde lest det kinesiske fødselskartet og var så dårlig (det var jeg ikke forrige gang). Men ultralyden viste tydelig gutt, så tydelig at jordmor skrev på ultralyd skjema at kjønnet var oppgitt til GUTT med store bokstaver. Hmmm... og fødselskartet fra Kina stemte ikke, selv om det stemte på absolutt alle jeg kjente. Men en nydelig gutt blir det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg dra om 2,5 time... gleder meg så sinnsykt! håper babyen er som pappaen sin, altså, lite sjenert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...