Gå til innhold

trenger hjelp..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvordan er en åpen livmortapp? hvordan kjennes det mener jeg jeg har en grop som er skikkelig stram.. liksom ( 2barn)

har så vondt i bekkenet og hoftene pleier å ha smerter men i ryggen mest når jeg venter mens da hjelper bare ibux..og vil helst ikke ta d hvis jeg er G. (har par andre symp. oxo som ikke er vanlig pms for meg)

 

please hjelp skal opp å lage middag men smertene er helt uutholdelige uten medikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg ville forsøkt med et par paracet om jeg var deg. Det kan du ta selv om du er gravid. Lykke til og god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt inne i det med tappen men min tapp har faktisk vært ganske lukket selv samme dagen jeg fikk mens.. den har ikke vært åpen på godt over en mnd.. vet ikke hvorfor men.

 

Når min tapp var åpen kunne jeg få inn litt av finger tuppen liksom,så det dekket neglen på peke fingeren.. er ikke lett å bli klok på tappen..må nok kjene på den hver dag over en lengre periode for å skjønne noe av den.

 

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var min og en gang jeg sjekka. Neste gang jeg sjekka var den helt tett, bare en strek. Har født da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...