Gå til innhold

Hmmm.... litt ekkelt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg satt på huk for å plukke opp noe fra gulvet, og da jeg reiste meg opp kom det plutselig masse (og da mener jeg masse) utflod (hadde heldigvis truseinnlegg). Men det så liksom så anderledes ut... som vaniljekrem liksom. har 33 dager igjen til termin. Smurte m jordnøttolje på fre kveld, kanskje det bare er at det har blandet seg? Det var ikke blod eller noe, så jeg regner med at det ikke var slimproppen (selv om det var veldig slimete). Noen ?

Tar anonym for tilfellet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg også hatt de siste par ukene, tror det kanskje kan lekke litt fostervann, har termin til uka så jeg håper på fossefallet snart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...min slimpropp gikk i stad (tror jeg), den var geleaktig og brunlig. Vet ikke om det var hele proppen da, for hadde inntrykk av at de som har sett den mener det var kjempe masse. Dette var omtrent to teskjeer med slim...

 

Det må ikke være blod i den, men dersom den hadde samme farge som vanlig utflod kan det være bare litt ekstra utflod...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det i begge mine svangerskap,ikke mye gøy hvis man har glemt truseinnlegg da:(Er bare utflod som kommer hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...