Gå til innhold

Kom igjen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om Masi?

LUrer også på Nilma og Najma

 

Jeg synes Agaton er tøffere enn Anton. NOen synspunkter?

 

Har lyst å ha en plan over navnene, vil følge opp en serie og ikke gjøre som andre, gi navn i hytt og pine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masi er et tettsted i Finnmark såvidt jeg vet, og Nilma og Najma høres finsk ut. Er det riktige navn, eller noe du har funnet på selv? Om du er blodfan av Ringenes herre kan Agaton forsvares, hvis ikke blir det bare dumt. Foretrekker Anton, helt klart.

 

Synes du forresten at Masi, Nilma og Najma passer sammen med Agaton, eller var det ingen sammenheng mellom spørsmålene?

 

Håper ikke svaret ble for surt, men dette er mine synspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok av rare navneforslag her, men dette var i absolutt tetsjikt!

Så du har en plan? Hva er den? At alle barna helt sikkert skal bli mobbet? Ærlig talt ...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske kult når folk planlegger navn og får til et system. Før en bestemmer seg er det klart at en kan leke litt med tanken, prøve forskjellige kombinasjoner.

 

Noen velger fembokstavsnavn som slutter på samme bokstav, noen velger å bruke en bokstav fra foregående navn å lage nytt navn av det, noen velger bare navn på M. Jeg synes det er spennende å se hvordan folk tenker, hvor finurlige systemer enkelte kan lage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he... det har du sannelig rett i. Blandet navnene, og grunnen til det er at min bestefar elsket Ringenes Herre da jeg gikk på barneskolen - og tvingte meg til å lese den, heldigvis - og han hadde samtidig en katt som het Agaton.

 

Anyway, er likevel ikke fan av navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...