Gå til innhold

El slim før el?


krysser fingre og tær!

Anbefalte innlegg

 

Noen fler som opplever at el slimet kommer 1-2 dager før utslag på el testen? Jeg hadde el slim i går og fikk fortsatt negativt svar på test i dag. Altså når el kommer er jeg ferdig med el slim, og det er vel ikke helt slik det skal være? Slimet skal vel hjelpe svømmerne, men hos meg får de altså ingen hjelp. Husker å hå lest et sted om en olje eller noe man kan smøre seg med som skal gjøre samme nytten som det naturlige slimet, men husker ikke hva den het. Noen som kan hjelpe?

 

Huff, det er mye man skal gruble på...

 

(24 timer igjen!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har hatt el-slim på dag 8-9 i syklusen, mens el-testen slår positivt ut på dag 13. Dette har skjedd i de to siste syklusene og jeg aner ikke hvorfor.

Var til utredning på dag 8 forrige mnd og gynekologen sa at han så masse el-slim og visste ikke hvorfor siden det bare var dag 8. Men han sa heller ikke noe om at det var derfor vi ikke var blitt gravide enda.

Ellers så alt fint ut hos meg så jeg vet ikke om det betyr noe....

 

Kan dessverre ikke hjelpe deg noe videre, men ønsker det lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har hatt det slik i allefall et år ( før det vet jeg ikke), men jeg har vel ikke tenkt så mye på det. Greit å vite at det er flere enn meg som ikke fungerer helt etter boka, men får håpe det ikke har invirkning på om vi blir gravide eller ikke. Jeg får spørre gynekolgen når jeg en gang får time til utredning.....

 

Flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk EL slim i forgårs, en laaaang remse (sorry detaljene...) og litt i går men testen er negativ.......ÆSJ, får visst aldri positiv EL test jeg. Tester om morgenen. Er det ok? Jeg tisser så mye i løpet av dagen at det aldri går 2 timer mellom hver gang..mer enn time, derfor prøver jeg om morgenen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester også bare om morgenen. Hadde nesten gitt opp, da testen endelig ble positiv. Fikk ikke så mye slim denne gangen, men innbilte meg at jeg hadde EL et par dager før testen ble positiv pga litt slim og "rare" følelser i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker meg inn her for å svare selv om jeg hører til på 1.trimester. Den gangen jeg testet med eggløsningstest kom el-slim akkurat slik som hovedinnegger beskriver. Tror dette er helt vanlig og ikke noe å bekymre seg over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel er det på siste dag med EL slim at EL befinner sted.Så man kan ha det noen dager før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...