Gå til innhold

Det er noen inni magen min!


Lilje74

Anbefalte innlegg

Hei og hurra... fra i går har jeg også begynt å kjenne masse mer enn før. Fortsatt ikke utenpåspark, men det er mange små innenfra-dytt... Kjenner det hele tiden når jeg legger meg ned eller setter meg ned, Det er så deilig!!! og litt sprøtt! Det er noen inni magen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, tenker det samme enda, selv om jeg har kjent liv siden slutten på januar. Blir like forundra hver gang h*n rører på seg :) Helt sprøtt, men så herlig da :) Nyt det du :)

Ps bare vent til det vises utenpå magen, det syns jeg er enda mer "sprøtt" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse liv her inne også den siste uken. Har også sett bevegelse utenpå :) Det er jo veldig hyggelig at pappa'n kan kjenne også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter

 

Hvor langt er dere på vei ? Jeg er i min 23 uke og kjenner egentlig veldig lite. Kjenner av og til at det er noe der inne, som sommerfugler som flyr omkring men det kan gå mange dager i mellom hver gang. Når begynte dere å kjenner skikkelige spark? Har sett på ul at babyen min er aktiv, men jeg ønsker jo snart å virkelig kjenner det !!! Er utolmodig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 fullgåtte uker i morgen så det er nok en livlig krabat her... men de kraftige sparkene lar vente på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26+6, så jeg har kjent liv ei god stund :) Men her e det heller ikke så kraftige spark. Det vises ja, men ikke så kraftig som jeg har sett hos andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er bra at sparkene ikke er sååå kraftige heller... det er jo med litt skrekkblandet fryd man venter på spark... har jo hørt om brukne rivbben etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult å få en hilsen fra innsiden endelig!! Flott, bare kos deg, sparkene blir bare sterkere (helt til du får blåmerker på ribbena he he) det føles jo som å gå med en liten hemmelighet i magen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et slags sparkeskjema på sykehuset når jeg var på ultralyd. Da skulle jeg begynne å registrere fra uke 28. En slags trivselsundersøkelse blant fostre. Hmm...... Har kjent liv siden uke 17 jeg. Kjenner at noe beveger seg. Føles ut som små bobler som sprekker rundt om i magen. Litt sommerfugl følelse. Håper denne gutten ikke blir like sparkeglad som forrige. Han første føltes ut som han drev med karateøvelser, og det var ikke godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lurer på hvordan det blir når det blir sterkere... kan se det for meg... der jeg sitter på et seriøst møte på jobben el.... AU! hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karateøvelser høres tøft ut fra mitt ståsted nå... men jeg kan nok tenke meg at det kan være litt plagsomt også ja ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg veldig til det er min tur å kjenne liv jeg;-) Heldig du!!

 

Sov godt i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...