Gå til innhold

Det ser ut som vi har sluttet å amme... :o(


Minnie Mom

Anbefalte innlegg

Gutten vår på litt over 7 mnd vil ikke ha pupp lenger, har ikke ammet siden onsdag (4 døgn). Han vil bare ikke ha.. Har prøvd mye forskjellige tips og råd, men når han får brystvorten mot munnen sin, vrir han seg bare bort.. Han er frisk og rask, i godt humør og aktiv som han pleier. Så da får han grøt, middag og frukt.., og prøver å få i han så mye vann som mulig. Har pratet med helsesøster. Hun mente at når babyen er så stor og ikke vil, er det lite man kan gjøre.. Har nok en viljesterk og bestemt ung mann her vi da... ;o) Synes det er trist for jeg hadde da tenkt å amme mye lenger.. Men det er ikke så lett å tvinge han heller.. :o(

 

*hjertsukk fra en litt lei seg mamma*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Her er det jo baby som har bestemt seg for å ikke ha pupp lenger, så da er det lite å gjøre for deg, dessverre. Men 7 mnd er veldig bra! Vær stolt av at du har klart å holde på så lenge.

Men skulle vel tro at han trenger litt melk ennå i tillegg til fast føde?Ikke bar vann ved måltidene?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får grøt laget på vann, så grøtpulveret inneholder melkestoffer. Men nå istad laget jeg grøt på mm og litt vann, og det spiste han, så da kan jeg fortsette med å pumpe og ha mm i grøten. Lurer han litt, rett og slett.... ;o) Har prøvd mm og mme fra kopp og flaske, både varm og kald, han vil ikke ha! Spytter ut, hyler og vrir seg.. Det skal ikke være så lett... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm i grøten er kjempelurt!

Spesielt siden hvis han blir syk så vil baby ofte bare kose hos mamma's pupp, det er kjempepraktisk å ha litt melk igjen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...