Gå til innhold

Det ser ut som vi har sluttet å amme... :o(


Minnie Mom

Anbefalte innlegg

Gutten vår på litt over 7 mnd vil ikke ha pupp lenger, har ikke ammet siden onsdag (4 døgn). Han vil bare ikke ha.. Har prøvd mye forskjellige tips og råd, men når han får brystvorten mot munnen sin, vrir han seg bare bort.. Han er frisk og rask, i godt humør og aktiv som han pleier. Så da får han grøt, middag og frukt.., og prøver å få i han så mye vann som mulig. Har pratet med helsesøster. Hun mente at når babyen er så stor og ikke vil, er det lite man kan gjøre.. Har nok en viljesterk og bestemt ung mann her vi da... ;o) Synes det er trist for jeg hadde da tenkt å amme mye lenger.. Men det er ikke så lett å tvinge han heller.. :o(

 

*hjertsukk fra en litt lei seg mamma*

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det er så tris så trist. Tullemor vil heller ikka ha lenger. Viser veldig interesse for puppeområdet, men når tilbudet kommer er det bare nei takk. Synes det er veldig trist. Følte liksom at et kapittel ar over. Synes vi må få lov å sørge litt å synes det er trist. Det går jo over etter som det stadig er nye kapitler som skal begynnes på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hadde jeg det med eldste datteren min da hun var litt over 6 mnd, tror det er ganske vanlig i den alderen.

Det er veldig trist når man gjerne vil fortsette å amme, så jeg skjønner du er lei deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slik jeg også, poden er 7mnd, han er så nysgjerrig på alt og ikke tolmodig nok til å ligge så lenge, ble litt bedre da jeg fikk denne nesesprayen, tok så lang tid før melka kom og han gadd ikke jobbe for den heller + at jeg har alltid med noe på lur, hvis det skulle bli litt kjedelig å ligge ved brystet, en leke, smykke o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå det må da være deilig at de slutter selv:-).Sluttet å amme når tulla var 2mnd,og sliter med litt dårlig samvittighet,ivertfall i begynnelsen for det var jo ikke noe hun valgte selv liksom.Og å amme 7 mnd er jo supert,så ikke ta det så tungt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte er det veldig frigjørende for meg.. :o) Og han er jo iferd med å nattavvenne seg selv..

Men jeg ville jo helst sett at det var jeg som bestemte da, ikke han på 7 mnd.. he he... Det kom liksom så brått på, plutselig ville han ikke ta puppen på ettermiddagen på onsdag, og etter det så har det vært totalt slutt.. Men det er jo ikke så mye å gjøre med, så lenge han nekter.. Og på en måte er det jo godt å slippe å avvenne da... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...